
ВНОСКА е първата безлихвена кредитна карта в България
- Финанси - икономика
- Текст:

Плащания на вноски без никаква лихва вече са достъпни за българските потребители благодарение на карта ВНОСКА, която се предлага от Райфайзенбанк. Продуктът, който ще промени ежедневното пазаруване, е резултат от партньорството между банката и финтех компаниятаSolvy.
Карта ВНОСКА дава възможност за плащане на вноски без никаква лихва. Всяка покупка с карта ВНОСКА се разсрочва автоматично на до 12 равни месечни вноски без оскъпяване. С картата може да се пазаруват стоки и услуги единствено на ПОС терминал или онлайн и не може да се теглят пари в брой или да се правят други преводи.
С тази карта може да се пазарува в широка мрежа от търговски обекти, включваща много от най-популярните брандове на българския пазар като Sport Vision, Buzz, Dress4Less, Flair, Колев и Колев, Andrews, Welhome, Za-za, Notino, Answear, Kinderland, Farfetch, Gearbest и др. Така потребителите получават възможност за покупка на вноски без оскъпяване както на по-големи стоки като черна и бяла техника, така и на дрехи, обувки, детски играчки, дребна електроника, стоки за дома.
Управлението на плащанията и следенето на баланса се осъществява през мобилното приложение ВНОСКА, в което потребителите получават още промоционални оферти и персонални предложения от търговците, достъп до постоянно разрастващата се мрежа от магазини, както и тематично персонализирано съдържание според интересите.
За най-голямо удобство картата може да бъде поръчана онлайн от сайтовете на Райфайзенбанк или Vnoska.bg, или заявена в офисите на банката. Кредитният лимит се определя индивидуално, така че да гарантира удобното и безпроблемно използване на картата в ежедневието.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Неудържимият възход на електромобилите BYD

Руски атаки срещу Киев оставиха най-малко 8 жертви и повече от 70 ранени

Българи във Великобритания са отличени за принос в британската технологична индустрия

Серия земетресения разлюляха Истанбул (обновена)

Tesla със 71% спад на печалбите за първото тримесечие

Със смъртта на папа Франциск Аржентина осиротя

Проблеми с туристически резервации по празниците?

DHL Express „отряза” потребителите от САЩ
