
В Италия започнаха да продават жилища за едно евро
- Домове
- Източник: CNN Travel
- Автор:

Властите на малкото градче Чинкуефронди, в италианския регион Калабрия, пуснаха програма, която позволява да се купуват жилища в общината за едно евро, съобщава CNN Travel.
Според кмета на общината програмата, наречена „Операция Красота“, е предназначена да реши проблема с отлива на млади хора към големите градове.
Атрактивността на закупуването на жилище в Чинкуефронди се дължи и на благоприятната епидемиологична ситуация - за цялото време на пандемията от коронавирус в общината не е регистриран нито един случай.
Всеки, който реши да закупи къща на изгодна цена, ще трябва да я ремонтира в рамките на три години. Освен това купувачът трябва да заплати и специална такса от 250 евро. Ако ремонтът не бъде завършен в определения срок, собственикът на жилището ще бъде глобен с 20 хиляди евро.
Според кмета на общината програмата, наречена „Операция Красота“, е предназначена да реши проблема с отлива на млади хора към големите градове.
Атрактивността на закупуването на жилище в Чинкуефронди се дължи и на благоприятната епидемиологична ситуация - за цялото време на пандемията от коронавирус в общината не е регистриран нито един случай.
Всеки, който реши да закупи къща на изгодна цена, ще трябва да я ремонтира в рамките на три години. Освен това купувачът трябва да заплати и специална такса от 250 евро. Ако ремонтът не бъде завършен в определения срок, собственикът на жилището ще бъде глобен с 20 хиляди евро.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Производството на компютри в Русия се е увеличило на фона на заместването на вноса

Неудържимият възход на електромобилите BYD

Руски атаки срещу Киев оставиха най-малко 8 жертви и повече от 70 ранени

Българи във Великобритания са отличени за принос в британската технологична индустрия

Серия земетресения разлюляха Истанбул (обновена)

Tesla със 71% спад на печалбите за първото тримесечие

Със смъртта на папа Франциск Аржентина осиротя

Проблеми с туристически резервации по празниците?

DHL Express „отряза” потребителите от САЩ
КЕШ клуб
300
3 000
30 000