
Най-използваните услуги вече са онлайн за клиентите на ОББ
- Финанси - икономика
- Текст:

Обединена българска банка (ОББ) лансира нова уеб-базирана платформа „ОББ Дигитален портал“ за улеснение на своите бизнес клиенти. Чрез нея имат възможност да изпратят заявления за най-често използваните некредитни продукти и услуги изцяло онлайн. Заявленията и документите, обменяни в платформата, се подписват от двете страни чрез квалифициран електронен подпис (КЕП), което изключва необходимостта от посещение на офис на банката.
С „ОББ Дигитален портал“ клиентите от бизнес сегмента могат безплатно и в удобно за тях време да изпращат подписани с КЕП заявления за нови сметки и депозити, издаване на кредитни/дебитни карти, бизнес пакети, ПОС терминали, инкасо, банкови реферeнции и др.
Достъп до портала имат всички бизнес клиенти на ОББ, които използват електронно банкиране през секция „Дигитални заявки“. Интуитивният дизайн на платформата позволява бързо и лесно попълване и изпращане на заявленията за некредитни услуги, като постъпващата информация се пази строго поверително съгласно всички регулаторни изисквания и при високо ниво на сигурност.
След „ОББ Портал Търговско финансиране“, който стартира през декември 2020 г., „ОББ Дигитален портал“ е продължение на цялостната концепция за дигитални решения за бизнеса, разработени от банката. От края на октомври 2020 г. бе въведено дигитално подписване с КЕП на документи, свързани с кредити на бизнес клиенти от МСП и корпоративния сегмент.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Неудържимият възход на електромобилите BYD

Руски атаки срещу Киев оставиха най-малко 8 жертви и повече от 70 ранени

Българи във Великобритания са отличени за принос в британската технологична индустрия

Серия земетресения разлюляха Истанбул (обновена)

Tesla със 71% спад на печалбите за първото тримесечие

Със смъртта на папа Франциск Аржентина осиротя

Проблеми с туристически резервации по празниците?

DHL Express „отряза” потребителите от САЩ
