
Дълбоката сянка на пандемията засенчва трайно бъдещето на туризма
- България
- Източник: Forbes
- Автор:

Прогноза на Роджър Дау, президент на U.S. Travel Association
Пандемията ще окаже значително влияние върху бъдещето на туризма, прогнозира Роджър Дау, президент на U.S. Travel Association. На първо място, според него, се очаква криза в онлайн резервациите за пътешествия по света. Например в момента, поради рязкото намаляване на броя на поръчките, компанията Expedia търпи сериозни загуби.
„Ако работодателите бъдат принудени да съкращават персонал, не се знае кога работните места ще се възстановят отново и дали изобщо това ще се случи“, отбелязва експертът.
В същото време се смята, че частни организации за отдаване под наем на жилища, като Airbnb, могат да се възползват от ситуацията, за разлика от веригите за настаняване в хотели.
„Хората, които не искат да се настанят в хотел поради съображения за социална дистанция, е много по-вероятно да изберат частно жилище“, казват експертите.
Освен това се смята, че разпространението на коронавируса ще има изключително негативен ефект върху състоянието на круизните компании. Според експертите това е свързано не само с установения повишен риск от разпространение на инфекции на корабите, но и с въпроса с технологиите за отпадъци.
Прогнозират се промени в поведението на туристите по цял свят поради пандемията от коронавирус. Предполага се, че след стабилизирането на епидемиологичната ситуация хората ще продължат да пътешестват, но ще започнат да се държат много по-внимателно.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Производството на компютри в Русия се е увеличило на фона на заместването на вноса

Неудържимият възход на електромобилите BYD

Руски атаки срещу Киев оставиха най-малко 8 жертви и повече от 70 ранени

Българи във Великобритания са отличени за принос в британската технологична индустрия

Серия земетресения разлюляха Истанбул (обновена)

Tesla със 71% спад на печалбите за първото тримесечие

Със смъртта на папа Франциск Аржентина осиротя

Проблеми с туристически резервации по празниците?

DHL Express „отряза” потребителите от САЩ
КЕШ клуб
300
3 000
30 000