
Uber предлага 10 млн. безплатни доставки за медици и хора в нужда
- Здравеопазване
- Източник: MarketWatch
- Текст:

Пандемията притиска сектора на споделените пътувания
Uber отчете рязък спад на резервациите за
превози в градовете, засегнати от COVID-19.
Uber Technologies Inc. обяви, че ще предложи 10 милиона безплатни превоза, както и доставка на храни за нуждаещите се по време на пандемията с COVID-19. Хората, които ще могат да се възползват от услугата, са здравни работници, възрастни и други хора в нужда.
Програмата бе обявена чрез публикация в блога на Uber, където се призовават хранителните банки, болниците и други агенции да се свържат с компанията, за да им бъде оказана подкрепа. Резкият спад в заявките е пряко следствие от блокирането на градовете, засегнати от коронавируса.
Изпълнителният директор Дара Косровшахи разкри на 19 март, че компанията й отчита най-малко 60% спад на резервациите на пазари като Сиатъл, един от първите американски градове, усетили ефекта от COVID-19.
Настоящата програма е втора за компанията, като първоначалното предложение на Uber също предвиждаше безплатни превози и доставка на храни от първа необходимост, но при малко по-строги ограничения.
Uber временно стопира и услугата си Uber Pool, която позволяваше на клиенти да споделят наетите автомобили с непознати, отиващи до близките дестинации.
Конкурентът Rival Lyft Inc. от своя страна обяви още на 20 март, че „дарява десетки хиляди превоза на нуждаещи се от спешен транспорт по време на пандемията“. Неотдавна говорителят на компанията заяви, че Lyft си партнира с ShopRite Super Markets във Филаделфия и Ню Джърси, за осигуряване на безплатен транспорт до магазини на веригата през определени часове.
Lyft предлага и превози на възрастни хора и на такива, които се грижат за инвалиди и трябва да си набавят стоки от първа необходимост.
Акциите на Lyft загубиха 37% през последния месец, а акциите на Uber паднаха с 24%.
Uber Technologies Inc. обяви, че ще предложи 10 милиона безплатни превоза, както и доставка на храни за нуждаещите се по време на пандемията с COVID-19. Хората, които ще могат да се възползват от услугата, са здравни работници, възрастни и други хора в нужда.
Програмата бе обявена чрез публикация в блога на Uber, където се призовават хранителните банки, болниците и други агенции да се свържат с компанията, за да им бъде оказана подкрепа. Резкият спад в заявките е пряко следствие от блокирането на градовете, засегнати от коронавируса.
Изпълнителният директор Дара Косровшахи разкри на 19 март, че компанията й отчита най-малко 60% спад на резервациите на пазари като Сиатъл, един от първите американски градове, усетили ефекта от COVID-19.
Настоящата програма е втора за компанията, като първоначалното предложение на Uber също предвиждаше безплатни превози и доставка на храни от първа необходимост, но при малко по-строги ограничения.
Uber временно стопира и услугата си Uber Pool, която позволяваше на клиенти да споделят наетите автомобили с непознати, отиващи до близките дестинации.
Конкурентът Rival Lyft Inc. от своя страна обяви още на 20 март, че „дарява десетки хиляди превоза на нуждаещи се от спешен транспорт по време на пандемията“. Неотдавна говорителят на компанията заяви, че Lyft си партнира с ShopRite Super Markets във Филаделфия и Ню Джърси, за осигуряване на безплатен транспорт до магазини на веригата през определени часове.
Lyft предлага и превози на възрастни хора и на такива, които се грижат за инвалиди и трябва да си набавят стоки от първа необходимост.
Акциите на Lyft загубиха 37% през последния месец, а акциите на Uber паднаха с 24%.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Производството на компютри в Русия се е увеличило на фона на заместването на вноса

Неудържимият възход на електромобилите BYD

Руски атаки срещу Киев оставиха най-малко 8 жертви и повече от 70 ранени

Българи във Великобритания са отличени за принос в британската технологична индустрия

Серия земетресения разлюляха Истанбул (обновена)

Tesla със 71% спад на печалбите за първото тримесечие

Със смъртта на папа Франциск Аржентина осиротя

Проблеми с туристически резервации по празниците?

DHL Express „отряза” потребителите от САЩ
КЕШ клуб
300
3 000
30 000