
Mastercard и мерките за малкия бизнес след COVID-19
- Коментари
- Автор:

Mastercard започна нови модели на сътрудничество в ИКТ сектора. Инвестира и се свързва с по-малко иновативни играчи в цял свят с цел потребителите, търговците, бизнеса и правителствата да реализират по-добре потенциала си в дигиталната икономика.
VibeMarket е проект, който позволи на най-малките търговци да навлязат в онлайн търговията и електронните плащания без да е нужно да изграждат платформи. Той стратира по време на пандемията, за да подпомогне малките бизнеси и търговци да предлагат своите услуги и продукти във виртуална среда, без никакви допълнителни инвестиции от тяхна среда. Плащанията се извършват с myPOS услугата на Mastercard. По този начин търговците ще разполагат с парите си незабавно.
Съвместно с „Изпълнителна агенция за насърчаване на малкия и среден бизвес”, Mastercard разработи гореща линия „Подкрепа на малкия бизнес”, на която микро и малки компании могат да получат информация за кандидатстване по програмите за преодоляване на икономическите последствия от Covid-19.
FintechExpress е акселераторска програма в Европа, която да подпомага развиващи се технологични компании и тяхното навлизане в световните пазари.
Дигитализацията в търговията през 2020 година доведе до по-голяма сигурност и по-интуитивно преживяване. Бързият ръст на дигиталните услуги и електронните плащания доведе до европейска регулаторна рамка.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Неудържимият възход на електромобилите BYD

Руски атаки срещу Киев оставиха най-малко 8 жертви и повече от 70 ранени

Българи във Великобритания са отличени за принос в британската технологична индустрия

Серия земетресения разлюляха Истанбул (обновена)

Tesla със 71% спад на печалбите за първото тримесечие

Със смъртта на папа Франциск Аржентина осиротя

Проблеми с туристически резервации по празниците?

DHL Express „отряза” потребителите от САЩ
