
Само за седмица потребителите на социалната мрежа Bluesky се увеличиха с 5 милиона
- SEO & социални медии
- Текст:

Bluesky, децентрализираната социална мрежа, поради което в интернет я наричат "социалната мрежа на бъдещето", премина границата от 20 милиона потребители, съобщава порталът bsky.jazco.dev. Интересното е, че само до преди седмица тя имаше регистрирани 15 милиона души.
Приложението утрои базата си през последните три месеца. Неотдавнашният ръст на Bluesky е аналогичен на траекторията на растеж на конкурента Threads, който добавя милион нови потребители ежедневно в продължение на няколко месеца.
Въпреки че Bluesky все още е значително по-малка от Threads и X, нейната динамика е изненадваща. Приложението възглавява рейтинга на App Store през последните шест дни и е най-доброто неигрово приложение в Google Play четири последователни дни, според аналитичната компания App Figures. Една от причините за увеличението е недоволството на потребителите на Х (на тези, които не одобряват, че Мъск подкрепи Тръмп), което доведе до скок в трафика на Bluesky на 7 ноември - деня след президентските избори.
Bluesky също така активно се откроява сред конкурентите си със своите политики за използване на приложението, като например задължението да не се използва потребителско съдържание за обучение на генеративни ИИ, за разлика от новата политика за поверителност на Х., позволяваща на трети страни да обучават модели на ИИ на туитовете на потребителите.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Неудържимият възход на електромобилите BYD

Руски атаки срещу Киев оставиха най-малко 8 жертви и повече от 70 ранени

Българи във Великобритания са отличени за принос в британската технологична индустрия

Серия земетресения разлюляха Истанбул (обновена)

Tesla със 71% спад на печалбите за първото тримесечие

Със смъртта на папа Франциск Аржентина осиротя

Проблеми с туристически резервации по празниците?

DHL Express „отряза” потребителите от САЩ
