
Европа ще забрани на Apple да говори за екологичността на своите продукти
- Екология
- Текст:

Вниманието на властите беше привлечено от рекламата на часовника Apple Iwatch, в която устройството беше наречено първата въглеродно-неутрална джаджа, съобщава FT.
Ръководителят на Европейската организация на потребителите (BEUC) Моник гойенс изрази мнението си, че подобни твърдения "са неточни от научна гледна точка и подвеждат потребителите".
Наскоро Европейският парламент и Европейският съвет постигнаха споразумение за забрана на "подвеждащи реклами", включително реклами, в които компаниите говорят за компенсиране на вредните емисии.
Експерти, интервюирани от Financial Times, отбелязват, че подобна реклама може да бъде пример за грийнуошинг, когато една компания се позиционира като екологична, без да има достатъчно основания за това.
Споразумението все още не се е превърнало в закон, но приемането му се очаква в най-скоро време.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Неудържимият възход на електромобилите BYD

Руски атаки срещу Киев оставиха най-малко 8 жертви и повече от 70 ранени

Българи във Великобритания са отличени за принос в британската технологична индустрия

Серия земетресения разлюляха Истанбул (обновена)

Tesla със 71% спад на печалбите за първото тримесечие

Със смъртта на папа Франциск Аржентина осиротя

Проблеми с туристически резервации по празниците?

DHL Express „отряза” потребителите от САЩ
