
Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:

Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Неудържимият възход на електромобилите BYD

Руски атаки срещу Киев оставиха най-малко 8 жертви и повече от 70 ранени

Българи във Великобритания са отличени за принос в британската технологична индустрия

Серия земетресения разлюляха Истанбул (обновена)

Tesla със 71% спад на печалбите за първото тримесечие

Със смъртта на папа Франциск Аржентина осиротя

Проблеми с туристически резервации по празниците?

DHL Express „отряза” потребителите от САЩ

Бил Гейтс заяви, че ИИ ще спаси планетата от недостиг на лекари и учители
КЕШ клуб
300
3 000
30 000