Компания ще компенсира клиентите заради липса на любим продукт
- Производства
- Текст:
Производителят на крема сирене „Филаделфия” – основен продукт в популярния десерт, заяви, че планира да плати на 18 000 купувачи по $ 20, ако си купят други десерти или десертни съставки, заради проблем с доставките на крема сирене в САЩ, съобщава indy100.com.
Според уебсайта на Kraft, за да получат наградата, клиентите трябва да се запишат за промоция, която започва на обяд на 17 декември и до Бъдни вечер да регистрират касовата си бележка за закупените други десерти или десертни продукти.
Много популярното в САЩ крема сирене „Филаделфия” се намира все по-трудно и липсата му от трапезата на американците се превърна в тема на най-големите медии. През 2020 г. локдаунът на пекарните и сладкарниците и преминаването към домашни сладкиши увеличи търсенето на крема сирене и затрудни доставчиците.
Според Bloomberg, проблемът се изостри и заради кибератаката срещу компанията Schreiber Foods, Уисконсин, също доставчик на крема сирене, която дни наред остана затворена.
Сред причините за недостига Kraft отбелязат и липсата на работници и шофьори, както и срива в доставките на опаковки. Недостигът на крема сирене засегна и производителите на готов чийзкейк, както и местните ресторанти.
Репортаж на CNN разказва как веригата ресторанти Junior’s Cheesecake, Ню Йорк, е била принудена да обяви дни без чийзкейк, след прекъсванията в доставките на Kraft. Същевременно медията отбеляза, че цените на крема сиренето са се повишили с 18% от 2019 до 2020 г. и са се задържали на по-високото ниво.
New York Times също отбеляза този месец, че високите цени и недостигът на крема сирене са навредили и на магазините за гевреци в Голямата ябълка. Някои от собствениците на магазини дори са се принудили да пътуват чак до Ню Джърси, за да се снабдят с крема сирене – поредният проблем във веригата на доставки на хранителни продукти в условията на пандемията.
Още по темата във
facebook