Седмицата на модата в Лондон ще се проведе през юни в нова дигитална платформа

Седмицата на модата в Лондон ще се проведе през юни в нова дигитална платформа Снимка: Prestige Online

Идеята да се организират модни ревюта по време на глобални блокади, свързани с COVID-19, може да изглежда невъзможна, но вместо да се откаже от надеждата, модната индустрия предлага нови начини за комуникация във време на криза.

Британският съвет за мода обяви нова версия на Седмицата на модата в Лондон, която ще се проведе по време на предварително планираните дати: мъже - от 12 до 14 юни, жени - от 18 до 22 септември 2020 г. Вместо физически ревюта, Лондонската седмица на модата ще бъде изцяло цифрова, със съдържание, разгърнато на londonfashionweek.co.uk.


Каролайн Ръш, изпълнителен директор на Британския съвет за мода, заяви в съобщение: „Създавайки нова платформа за културна седмица на модата, ние се адаптираме към дигиталните иновации, които да отговарят най-добре на нуждите ниДизайнерите ще могат да споделят своите истории и своите колекции с по-широка световна общност. Надяваме се, че въпреки затрудненията ще има голяма доза вдъхновение. Именно с това е известна британската мода."


Съдържанието, което може да се появи на сайта на LFW, може да варира от дигитална книга до марково видео и до въпроси, отнесени към дизайнерите, или дори подкаст. Разнообразието ще бъде свързано с това, което дизайнерите са в състояние да произведат по време на самоизолация, а също така ще отразява нова тенденция в брандирането, маркетинга и комуникацията.


Дигиталната платформа LFW също ще съдържа виртуални шоуруми, както и издание, което ще помогне за свързване между марки и търговци на дребно. Ръш каза: „Важно е да се погледне напред към бъдещето и възможността за промяна, сътрудничество и иновации. Много от нашите бизнеси винаги са приемали Седмицата на модата в Лондон като платформа не само за мода, но и за влияние върху обществото, идентичността и културата. Настоящата пандемия ни кара да отразяваме по-силно обществото, в което живеем. Другата страна на тази криза, надяваме се, ще бъде устойчивост, креативност и продукт, който уважавате и цените.

Дигиталната седмица на модата в Лондон няма да е първата по рода си - Шанхай проведе дигитална седмица на модата в началото на април.

Как точно ще се разгърне седмицата на модата в Лондон все още се уточнява, но е ясно, че апетитът за новости в модата все още съществува - може би сега повече от всякога. Дигиталният отпечатък на LFW има потенциала да даде пример как може да изглежда нов вид модна седмица: основана на дигитално разказване с поток от нови колекции, показани виртуално.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: