Майкъл Рингие за изкуството и журналистиката
- Социални медии
- Автор:
Над 200 съвременни произведения на изкуството придават особена атмосфера в работното пространство на компанията Ringier AG. За издателя Майкъл Рингие изкуството не е просто декорация и е много повече от обикновена страст.
„Когато влизам в галерия с намерението да разгледам произведенията на изкуството, се подготвям съвсем съзнателно за конкретната ситуация. Но в една компания е различно. Надявам се изкуството да стане част от ежедневния живот на хората. Тогава то има съвсем различен ефект.
Поставено на стената, изкуството въздейства на възприятията на хората по един много дискретен начин. Мисля, че ефектът от изкуството – по начина, по който го представяме, е дори по-дълбок, отколкото когато влезете в галерия.
И журналистиката, и изкуството поставят въпроси и събуждат емоции. Те полемизират, поляризират и може би най-значимата им обща черта е, че и двете трябва да бъдат много интелигентни. Изкуството задава въпроси, журналистиката също – само така имаме шанс да стигнем до нови отговори.
Още по-важно, може би, е, че си позволяваме да взимаме субективни решения относно изкуството. Изкуството се занимава с емоции; изкуството се занимава с несигурност. Всъщност, когато вземаме решения относно изкуството, ние действаме точно по същия начин, както при бизнес решенията. Ангажирането с изкуството е вид обучение за вземане на решения в бизнеса.”
Както и по-рано съобщихме в КЕШ, Ringier Ag затвърдиха позицията си на водеща международна медийна група с придобиването на мажоритарен дял в едни от най-успешните български дигитални медийни компании – Sportal Media Group и Digital Ventures.
Още по темата във
facebook