Пощенска банка предлага изцяло дистанционно сключване на застраховки

Пощенска банка предлага изцяло дистанционно сключване на застраховки Снимка: Postbank

Без посещение на офис се сключват застраховки по новите продукти „Защита на дохода“ и „Спокоен ден“

Пощенска банка предлага на своите клиенти иновативни продукти с добавена стойност и бързи и удобни процеси за лесната им употреба. Като надгражда съществуващите възможности, финансовата институция вече предлага модерната услуга за отдалечено консултиране и сключване на договори за застрахователни продукти, пренасяйки процеса изцяло в дигитална среда. Така настоящите клиенти на банката в рамките на няколко часа могат да сключат договор - бързо, лесно, безплатно и изцяло онлайн – през тяхното смарт устройство.

Новата услуга на Пощенска банка идва в ситуация, в която времето на клиентите е по-ценно от всякога, а необходимостта от застрахователна защита за живота, здравето и доходите е все по-осезаема и осъзната. 

Банката дава възможност на своите клиенти да изберат защита спрямо техните индивидуални потребности в случаи на безработица, болничен, за да предпазят живота, здравето и трудоспособността си.

Със специално разработената по време на пандемията застрахователна програма „Защита на дохода“ клиентите на Пощенска банка получават избор от голям брой покрития за пълноценна защита при редица неблагоприятни събития, които могат да доведат до загуба на доход. Сред тях са иновативното покритие „Полагане на грижа за болен“, както и изключително необходимата и търсена подкрепа в случай на „Безработица“,Продължителен болничен“ и редица други. Процесът по сключване е бърз и лесен – не са необходими медицински прегледи или документация, а избраните покрития целят запазване на стандарта на живот дори при неочаквани ситуации. 

Програма „Спокоен ден“ е специално разработено застрахователно решение, което осигурява стабилна финансова подкрепа за клиентите или техните близки при настъпване на неблагоприятни събития, свързани с техния живот и здраве в резултат на злополука или заболяване. Програмата е предназначена за физически лица, които могат да избират между три застрахователни пакета с високи лимити на обезщетение и най-подходящия за тях начин на плащане на премията – еднократно за целия срок или разсрочено на удобни месечни вноски. 

Ползвателите на дебитни и кредитни карти на банката са защитени със специалните застрахователни програми „Карт протект“ и „Защита на плащанията“, които също могат да бъдат заявени и сключени изцяло онлайн. Виртуалният помощник EVA Postbank,което е първото мобилно банково приложение в България с интегриран чатбот, помага в избора на застрахователна защита и насочва към подходящ застрахователен продукт.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: