Premium Banking центрове осигуряват дигитален достъп до кредити
- Проекти
- Текст:
Специализираните центрове Premium Banking на Пощенска банка вече посрещат клиенти в обстановка на модерен високотехнологичен дизайн.
Същевременно кредитната институция дава възможност на своите клиенти, които ползват услугата Premium banking, да провеждат и видео срещи със своя личен банкер.
Чрез иновативното дигитално решение те получават персонално обслужване, както и атрактивни отстъпки по продукти и услуги от портфолиото на банката и могат да кандидатстват за кредитен продукт.
Новата услуга е достъпна за всички физически лица, които попадат в сегмент Premium banking, ползващи пакетните програми „Premium“ или „Premium Extra“ на банката.
По време на видео консултациите клиентите ще могат да потърсят препоръка за условията по потребителски и жилищен кредит, кредитни карти и овърдрафт, или директно да кандидатстват за тях. Осигурен е достъп до допълнителна информация за различни пакетни програми, депозитни и спестовни продукти, инвестиции във взаимни фондове, застрахователни продукти и пакети, предлагани от банката.
С видео срещите Пощенска банка създава допълнителни удобства и внася добавена стойност към множеството ексклузивни възможности, които вече предлага на своите клиенти от този сегмент. Те ползват банкови продукти и услуги с атрактивни отстъпки и условия, лимитирани оферти за инвестиции, възможност за най-високото ниво на конфиденциалност чрез „заключване“ на сметки.
Видео срещите се провеждат посредством приложението MS Teams, което е безплатно за клиентите и е достъпно чрез линк, изпратен от експерт Premium банкиране, на PC, Mac или мобилно устройство.
Още по темата във
facebook