Google: Продължава ли да е мобилен българинът

Google: Продължава ли да е мобилен българинът Снимка: pixabay.com

Доклад от 25 май 2020 г.
Продължаваме с поредния доклад на Google Inc. относно мобилността на общностите в света. Ето какво показа последният доклад от 25 май за България:


1. В края на месец май посещаемостта на търговски места и места за отдих леко се е повишила с още 3% от средата на месеца.

 

2. Посещенията на търговски обекти и пазари са намалели с 4%, но като стойност остава една от най-високите за изминалото тримесечие.

 

3. Посетителите на паркове и открити общински и обществени места са намалели с 1% от средата на месеца. Като стойност това е една от най-високите измерени стойности на показателя за изминалите три месеца. 



4. Посещенията на възлови транспортни места от средата на май до 25 май са намалели почти наполовина.

 

5. Посещаемостта на работните пространства в сравнение с останалите места показва рязък спад с 53%, което като стойност доближава стойностите на показателя от предходния месец..

 

6. Жилищните пространства пак са силно оживени, като посещаемостта там е нараснала с 12% от средата на месеца и по стойност е същата като измерената стойност от миналия месец.

 

От направения анализ може да се заключи, че в периода между 16 и 25 май най-голямо повишаване на мобилността е настъпило в жилищните пространства, като стойността не е надминала предишни измервания. Следвано от посещаемостта на търговски обекти и места за отдих. Силен отлив се наблюдава във възловите транспортни пространства, където броят на посетителите е намалял почти наполовина, и на работните места, където спадът е достигнал 53%. Тази активност показва, че вече българинът напуска дома си най-често, за да напазарува или да се разходи в парка или жилищните пространства



Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: