БТПП организира уебинар за правене на бизнес в България

БТПП организира уебинар за правене на бизнес в България Снимка: БТПП

95% от чуждите компании, които вече са направили инвестиции в България, са готови да ги разширят

Българската търговско-промишлена палата (БТПП), като асоцииран Световен търговски център София, организира заедно с партньора си Световен търговски център Леуварден, Нидерландия, уебинар за представяне на България като добра дестинация за правене на бизнес. В събитието участваха и над 50 холандски компании, съобщиха от пресцентъра на Палатата. 

Председателят на БТПП Цветан Симеонов акцентира на положителните характеристики на българската икономическа среда, сред които ниските данъци, ниските оперативни разходи, разнообразието от сектори, в които може да се развива взаимноизгоден бизнес между български и холандски партньори. Той подчерта, че нетолерантността към корупцията в страната нараства и критиките от ЕС срещу този недостатък намаляват.

Проучванията на БТПП и партньорски бизнес организации показват, че 95% от чуждите компании, които вече са направили инвестиции в България, са готови да ги разширят

Посланикът на Нидерландия в София Н. Пр. Беа тен Тъшър изрази задоволството си от съвместната работа с БТПП, в резултат на която през 2020 г. получи наградата на Палатата за посланик на годината. Тя подчерта, че инвестициите на редица компании от Нидерландия в нашата страна са много успешни.

Посланик Тъшър обърна специално внимание на селското стопанство и даде допълнителна информация за фирмите, които имат интереси в тази област. Екипът на Посолството на Нидерландия в София също подкрепи събитието и предложи подкрепа на двустранните икономически връзки.

Изпълнителният директор на Българската агенция за инвестиции Десислава Трифонова представи подробна информация за инвестициите в страната, секторите, които са обещаващи в момента, както и подкрепата, осигурена от страна на държавата за инвеститорите.

Бе договорено с ръководителя на Световен търговски център Леуварден, Нидерландия, Еверет Ян Шувстра, осъществяването на онлайн търговски мисии на български и холандски компании през 2021 г.

 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: