„Защо?" е главният въпрос на 2020 г. в търсачката на Google

„Защо?" е главният въпрос на 2020 г. в търсачката на Google Снимка: pixabay

2020 г. подложи на изпитание целия свят, така че въпросът „Защо?" бе по-популярен от всякога

Имаше въпроси за COVID-19 и социални вълнения. Други се отнасяха до смъртта на известни личности: баскетболиста Кобе Брайънт и футболиста Диего Марадона.

Въпросът „Защо всички купуват тоалетна хартия“ може да се нарече най-типичен за 2020 г. от гледна точка на маркетолозите. Той отразява безпокойството и любопитството, нуждата от практическа информация за най-основните неща.

Според Google „къде да купя“ и „в наличност“ са над  8000% по-популярни от предишната година.

Това е ключов показател за търговците, които трябва да разберат как да осигурят продажби по време на криза. Потребителите са търсили в Google работното време на магазини, указания за безопасност и съвети за работа и учене от дома.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: