„Защо?" е главният въпрос на 2020 г. в търсачката на Google
- Свят
- Текст:
Снимка: pixabay
2020 г. подложи на изпитание целия свят, така че въпросът „Защо?" бе по-популярен от всякога
Имаше въпроси за COVID-19 и социални вълнения. Други се отнасяха до смъртта на известни личности: баскетболиста Кобе Брайънт и футболиста Диего Марадона.
Въпросът „Защо всички купуват тоалетна хартия“ може да се нарече най-типичен за 2020 г. от гледна точка на маркетолозите. Той отразява безпокойството и любопитството, нуждата от практическа информация за най-основните неща.
Според Google „къде да купя“ и „в наличност“ са над 8000% по-популярни от предишната година.
Това е ключов показател за търговците, които трябва да разберат как да осигурят продажби по време на криза. Потребителите са търсили в Google работното време на магазини, указания за безопасност и съвети за работа и учене от дома.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Златото реагира „като по часовник“ на ескалацията в Украйна
Служители определят най-добрите работодатели у нас в независима онлайн класация
Американската армия тества картечница с изкуствен интелект
Разкриха кражба на криптовалута за около $ 1 милиард
Ще успее ли Австралия да забрани достъпа на деца до социалните медии
Отново полицейска стрелба с жертва в САЩ
Сняг и ниски температури в Централна Европа
Вече ще можем да получаваме вода директно от въздуха
Изделията с индивидуални щампи не могат да бъдат върнати на търговеца
КЕШ клуб
300
3 000
30 000