Токуда банк обнови онлайн банкирането си с модерна визия и лесен достъп

Токуда банк обнови онлайн банкирането си с модерна визия и лесен достъп Снимка: Токуда банк

Новата платформа за онлайн банкиране на Токуда банк, която е активна от 11 януари, отговаря на все по-високите изисквания на клиентите за лесно, бързо и сигурно обслужване, съобщиха от кредитната институция. 

Според експертите на банката новият дизайн е интуитивен и адаптивен към различни видове устройства. Обновеното онлайн банкиране е поредна стъпка на банката в процеса на дигитализация на продуктите и услугите. 

С модернизирания си канал за дистанционна работа Токуда банк ще посрещне и предизвикателствата на деня, като осигурява възможност на клиентите си да работят удобно отвсякъде с грижа за здравето. 

Освен левови и валутни операции, заявки за теглене на каса и масови плащания, обновеното онлайн банкиране на Токуда банк дава възможност за погасяване на задължения по кредитна карта, откриване на депозити и следене на параметрите и погасителния план по кредити.

За активиране на онлайн банкиране следва да посетите удобен за вас офис, като за улеснение на процеса може да попълните предварително онлайн формата за запитване, препоръчват от Токуда банк. 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: