Пощенска банка с две международни награди за дигитално банкиране

Пощенска банка с две международни награди за дигитално банкиране Снимка: Postbank

Финансовата институция получи отличията от престижния конкурс World Finance Digital Banking Awards 2020

Авторитетното издание World Finance Magazine отличи българската банка в категориите „Най-добра дигитална банка“ (Best Consumer Digital Banks, Bulgaria) и „Най-добро приложение за мобилно банкиране“ (Best Mobile Banking Apps, Bulgaria) за потребителите в България. 

Пощенска банка е единствената финансова институция от България, отличена в тазгодишното издание. 

Признанията са в резултат на серията от иновации, приложението за мобилно банкиране m-Postbank, модерната клонова мрежа и дигиталните услуги, които банката предлага за удобство на своите клиенти през последната предизвикателна за всички година. 

Това е пореден успех след като през 2020 г. Пощенска банка получи за трета поредна година и отличието „Най-добра банка в банкирането на дребно в България“ (Best Retail Banks) от конкурса World Finance Banking Awards на едноименното финансово списание.

„Дигиталните канали на банката ще продължат да бъдат предпочитан начин за извършване на ежедневни банкови операции и ние се стремим да отговорим на тази потребност, особено сега, когато банкирането от разстояние е не просто удобство, а необходимост. Вследствие на все по-активната употреба на дигиталните канали общият дял на направени трансакции в онлайн среда на годишна база достига 78% в края на 2020 г. спрямо 22% на извършените в клон“, посочват от Пощенска банка.

Възходящата тенденция в развитието на дигиталните канали на банката категорично се потвърждава и от данните за използването им на годишна база като най-чувствително е увеличението при ползването на мобилното приложение „m-Postbank“. 

За миналата година активните потребители на апликацията са нараснали с 60%, а общият брой на направените трансакции отбеляза ръст от 50% спрямо 2019 г. През 2020 година е отчетен забележителен ръст от 120% на подадените онлайн заявления за кредитен продукт, а усвоените през дигиталните канали на банката суми нарастват почти двойно спрямо 2019 г.

Клиентите могат да се възползват от напълно дистанционен процес по заявяване и получаване на кредити, сметки, застраховки, дебитни и кредитни карти, онлайн консултация за жилищен кредит чрез мобилното приложение EVA Postbank, както и от дигиталните зони за експресно банкиране, уникални за местния пазар. Благодарение на тях потребителите могат да се идентифицират с банковата си карта и да извършат сами около 90% от необходимите операции. 

Банката продължава да развива своите услуги и скоро ще предложи на клиентите си мобилен портфейл от ново поколение. 

 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: