Пазарът за свинско месо се оценява на $236,113 млрд. долара

Пазарът за свинско месо се оценява на $236,113 млрд. долара

Увеличената популярност на веганството и строгите закони, прилагани срещу жестокостта към животните, действат като основни ограничения на световния пазар на свинско месо.

Размерът на световния пазар на свинско месо през 2019 г. се оценява на $236,113 млрд. долара и се очаква до 2027 г. да достигне $257,874 млрд. долара, регистрирайки комбиниран годишен темп на растеж от 3,9% от 2021 до 2027 г. , сочи проучване на Allied Market Research.

Избухването на новия коронавирус значително повлия на растежа на пазара на свинско месо в глобален мащаб. Наблюдава се лек спад в продажбите на продукти от свинско месо. 

Причините са в нарушаването на веригите за доставка и намаляване на консумацията на храна извън дома по време на пандемията COVID-19. 

Ръстът на пазара на свинско месо като цяло се дължи на промени в модела на консумация на храна, които се демонстрират от хората по цял свят. Факторите на влияние са разширяване на пазара на дребно и лесната достъпност на продукта чрез различни канали за продажба. Това улеснява потребителите да купуват пакетирано свинско месо, което определя броя на продажбите.

Очаква се растящата популярност на органичното месо да предложи доходоносни възможности за разширяване и растеж на световния пазар на свинско месо. 

Пазар на свинско месо 

По тип 
В зависимост от анализа на световния пазар на свинско месо по видове, сегментът на замразено месо има най-високият дял през 2019 г. Очаква се обаче този сегмент да има умерен темп на растеж до 2027 година. Това може да се отдаде на факта, че потребителите вече по-често предпочитат охладено пред замразено месо. 

По опаковка 
По опаковка сегментът на вакуумните опаковки за месо заема най-голям дял от световния пазар на свинско месо през 2019 г. Очаква се той да доминира на пазара в категорията опаковки и през следващите години.  
Това се дължи на факта, че термосвиваемите торбички са изключително удобни за хранително-вкусовата промишленост като цяло. Те са най-подходящи за поддържане на нетрайните продукти свежи, докато се транспортират. 
Освен това броят на заведенията за обществено хранене по света се увеличава в резултат на популярността на термосвиваемите торбички за пакетиране на свинско месо. 
Очаква се сегментът на опаковане в магазините да преживее стабилен темп на растеж от 4,6% през прогнозния период. 

По приложение 
Анализът за глобалния пазар на свинско месо по критерий "приложение" сочи, че най-висок дял през 2019 г. има търговският сегмент
За съжаление, огнището на коронавирус е намалило търсенето на свинско месо в търговските обекти и в резултат на това потреблението на свинско месо се е повлияло отрицателно. 

Предвижда се сегментът на домакинствата да бъде свидетел на забележителен темп на растеж през целия прогнозен период. Това се дължи на факта, че потреблението на свинско месо в домакинствата се е увеличило значително в Азиатско-Тихоокеанския регион, поради това, че се е превърнало в основна храна. Търсенето на свинско месо за домашна консумация се е увеличило поради прилагането на противоепидемиологичните мерки, които от своя страна са увеличили консумацията на домашно приготвена храна. 

По региони 
Азиатско-тихоокеанският регион беше най-доходоносният за пазара на свинско месо през 2019 г. и се очаква да се разрасне бързо до 2027 г. Очаква се Европа и Северна Америка да станат свидетели на стабилен темп на растеж през целия прогнозен период, благодарение на присъствието на голям брой местни производители. 

Основни производители: 

1.  WH Group 
2.  JBS S.A. 
3.  Smithfield Foods 
4.  Triumph Foods 
5.  Danish Crown 
6.  Tyson Foods Inc. 
7.  Tönnies 
8.  Yurun Group 
9.  Vion Food Group Ltd.  
10. Shuanghui Development.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: