Собственикът на Vans e готов да плати 2,1 млрд. долара за Supreme

Собственикът на Vans e готов да плати 2,1 млрд. долара за Supreme Снимка: https://pixabay.com/

Очаква се сделката да бъде финализирана в края на 2020 г. и да донесе поне 500 милиона долара приходи

VF Corp VFC.N заяви в понеделник, че ще плати 2,1 милиарда долара за закупуването на компанията за дрехи Supreme, добавяйки още една популярна марка към списъка на производителите на обувки Vans. 
VF Corp, от която са част и марки като The North Face и Timberland, заявява, че ще направи допълнително плащане в размер до 300 милиона долара, при условие че бъдат удовлетворени някои важни етапи след приключването на сделката. 
Акциите на VF Corp скачат с около 13% до 78,94 долара в следобедната търговия. 
Настоящите инвеститори Carlyle Group и базираната в Ню Йорк частна компания Goode Partners продават своите дялове в Supreme, основана от американско-британския бизнесмен Джеймс Джебиа през 1994 г. 
Известна със своето лого „Supreme“, марката печели феновете на стрийт облеклото, с разнообразието от продукти, които предлага - от суитшърти до телефони, които се разпродават за минути. 
Изпълнителният директор на VF Corp заявява, че сделката му със Supreme ще помогне за укрепването на бизнеса му за електронна търговия, който става все по-нужен на производителите на облекло и обувки поради пандемията COVID-19. 
Supreme, която си сътрудничи с много известни модни имена, включително Louis Vuitton, както и Nike, Levi и Vans, получава над 60% от приходите си от онлайн бизнеса
Очаква се сделката да бъде финализирана в края на 2020 г. и да донесе поне 500 милиона долара приходи. 
Supreme не предоставя данни за групови продажби или печалба, но базираното в Обединеното кралство европейско подразделение е задължено да публикува годишни отчети и те показват бърз растеж и водещи маржове през последните години
През годината до края на януари 2019 г. европейският бизнес на Supreme събра приходи от 100 милиона лири (130 милиона долара), въпреки че има само два магазина и марж на печалбата преди лихвените разходи от 44% - кратно на маржовете, спечелени от други стрийт марки като Vans, Abercrombie & Fitch или дори луксозни марки като Gucci. 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: