С най-добрите в индустрията дизайн: Tara Bernerd & Partners
- Архитектура и дизайн
- Автор:
Един от най-търсените дизайнери в индустрията е англичанката Тара Бернерд. Tara Bernerd & Partners има впечатляващо портфолио с международни клиенти като Rosewood Hotels & Resorts, Four Seasons, Fort Partners, Harilela Hotels, Equinox Hotels, Thompson Hotels, Berkeley Group.
Прочута със своя индустриален, но и елегантен стил, Тара Бернерд и нейният екип (Tara Bernerd & Partners) имат поредица глобално значими проекти „grand luxery style” като Equinox Hotel в Лос Анджелис, The Hari Hong Kong и Zentis Hotel в Осака, съобщават от Forbes.
„Решаващи за моето професионално ориентиране бяха посещението на изложбата на Норман Фостър и Ричард Роджърс в Кралската академия, една лекция на Норман Фостър и срещата ми с него. От този момент срещата на дизайна с архитектурата се превърна в страст за мен", споделя Тара Бернерд пред Бриджит Арсенот от Forbes.
С какво се отличава британският дизайн?
Британският дизайн е уникален. Британците винаги са били ексцентрични. Те не се страхуват от смели и еклектични решения, от смесването на периоди и стилове.
Кои са необикновените материали, с които работите, и откъде ги доставяте?
Силно съм привлечена от индустриалните материали и за мен най-добрата комбинация е да въведа топли текстури и тъкани, като придам дълбочина на интериора. Снабдяването си остава едно непрекъснато пътуване. Често ходя в Милано и имам мания за мебели от 40-те и 50-те години на миналия век – от стъклото от Мурано до най-богатия текстил. Изпитвам непрекъснато вдъхновение. Важна част от нашата работа е да прегърнем мястото, в което се намираме, и затова винаги откриваме местните занаятчии и специализирани майстори, от Япония до Мексико.
Кои са технологичните иновации, които помагат на бизнеса да се развива и адаптира?
Технологията, която без съмнение промени нашия бизнес, са платформите Zoom и Microsoft Teams. Те ни позволиха да комуникираме отвсякъде и навсякъде по света. Те ни помогнаха да бъдем в постоянен контакт и да бъдем комуникативни. Ние развиваме наш собствен CGI (специални визуални ефекти) отдел, за да изследваме и да бъдем на върха при комуникирането на нашия дизайн чрез специална визуализация и на момента.
Кои елементи на функционалността имате винаги предвид при дизайна на хотели?
На първо място всичко, свързано с дизайна на един хотел, се свързва с функционалност и преживяването на гостите. Ако говорим за общите части за гостите, списъкът е безкраен – от минибаровете и хладилниците до разположението на плоски екрани и най-важното – осветлението, както и безкрайната необходимост от USB контакти. И към това добавете, че всички текстилни материали, които избираме, трябва да са преминали през всички известни досега тестове за огнеупорност и за износване.
Необходимо е да намерим брака между технологията и „човешкото докосване“. Дизайнът трябва да отчита как пространствата си взаимодействат през деня и през нощта. Така че те да изглеждат примамливо през деня и леснодостъпни през нощта.
Какво Ви обнадеждава в този момент?
Моят екип, тяхната отдаденост и умения, както и нашата колективна страст да продължаваме напред. Това в комбинация с едни от най-невероятните клиенти по света поддържа всичко в постоянно движение напред.
По какъв начин се отразиха на Вашата дизайнерска работа промените, свързани с гостоприемството в туристическата индустрия – социални мрежи, сайтове за отзиви (ревюта)?
Без съмнение сме изложени на невероянен показ и информация повече откогато и да било. С внимателен прочит ние обаче можем да бъдем в постоянен контакт с креативния талант по света.
Но трябва да помним, че онлайн светът е само двуизмерен.
Още по темата във
facebook