Кака да ускорим трансформацията към дигитален маркетинг
- Маркетинг
- Източник: https://www.thinkwithgoogle.com/
- Автор:
Имайки предвид, че сега потребителите прекарват значително повече време онлайн, идеята за максимизиране на дигиталното присъствие на вашата марка се превръща в необходимост. Ако не достигате и не ангажирате потенциалните си клиенти по време на търсенето им с цел покупка, което става все по-често онлайн, можете да сте сигурни, че някой от конкуренцията го прави вместо вас.
Ставайки дигитално по-осъзнати - чрез прилагането на правилните технологични и организационни стратегии за постигане на ефективен обхват и измерване, като същевременно се дава приоритет на поверителността на потребителите - може да се почувствате отдалечени от тази динамична система. Но изследванията показват, че е възможно това значително да подобри спестяването на разходи и да помогне за увеличаването на приходите.
Преди няколко месеца Google се колаборира с Boston Consulting Group, за да разгледа рекламната трансформация в контекста на пандемията. Заедно успяват да идентифицират три неща, които маркетолозите могат да направят, за да ускорят трансформацията и да подготвят бизнеса си за предстоящото:
Нека тази информация от първа страна се превърне във ваше ръководство.
Свържете данните си, за да получите прозрения за аудиторията и да подобрите възвръщаемостта на инвестициите си.
Дайте приоритет на стратегическите партньорства.
Представяме ви мненията на експертите в бранша, които можете да използвате като съвети за това как да приложите тези принципи на практика. Майкъл Лобан, Джейн Бабин, Вин Паолоци и Сара Уокър са лидери в компаниите, осъществяващи дигиталната си трансформация.
Ето какво казват:
Нека данните от първа страна да бъдат вашето ръководство
„Използвайте тази криза като възможност да започнете на чисто и да погледнете на информацията с нови очи. Какво казват данните за по-дълбоката мотивация на вашите клиенти? Как можете да внесете допълнителна стойност в живота им? Знаейки колко хора са посетили уебсайта Ви или каква е средната стойност на поръчките, няма да промените разбирането си. За да помогнем на нашите клиенти на дребно да получат по-полезни идеи, ние използваме машинно обучение за автоматично създаване на клиентски сегменти въз основа на стойността им през целия живот с марката. Това ни помага да предвидим бъдещите действия на клиентите за създаване на по-персонализирани уебсайтове и промоционални съобщения, което в крайна сметка спомага за увеличаването на ангажираността и възвръщаемостта на разходите за реклама."
Майкъл Лобан, главен директор за растеж в InfoTrust
„Този момент изисква от вас да проявите съпричастност към клиентите си. Хората навсякъде преоценяват отношенията, които имат с марките; те търсят марките, които добре разбират ситуацията. Показването за потребителите изисква от вас да се доближите до вашите първични данни и да поставите поверителността на потребителите в центъра на това. Виждаме, че все повече марки достигат до това разбиране."
Джейн Бабин, EVP от продажби и партньорства в MightyHive
Свържете данните си, за да отключите прозрения за аудиторията и да подобрите възвръщаемостта на инвестициите
„Свързването на данни от всички различни места, които могат да съществуват във вашата организация, по анонимизиран, обобщен начин ви дава по-пълна представа за вашата аудитория и преживяването на клиента. Важна първа стъпка към свързаните данни е да разгледате всички онлайн и офлайн бази данни, които имате. Някои компании имат офлайн програми за лоялност, в които инвестират от години. Други разполагат с данни за веригата на доставки, които оказват влияние върху това какви инвентари се предлагат на рафтовете. Ако тази информация не е пряко свързана с вашите маркетингови инициативи или вашите онлайн решения за данни и цифрови медии, тя не е полезна за вас."
Вин Паолоци, главен инвестиционен директор в Kinesso
„Присъединете се към вашите данни, за да се адаптирате бързо. Повече от всякога маркетолозите трябва да движат своите медийни долари, за да гарантират, че инвестират в работещи канали. Търговците, използващи интегрирани технологии, които обединяват всичките им данни, ще се възползват от възможността да оценяват компромисите и да оптимизират в почти реално време. Поради COVID-19, един от нашите клиенти наскоро експериментира със стратегия, насочена директно към дома. Тъй като имаха изградена структура за свързване на данните си, те биха могли веднага да измерват успеха на своята цифрова реклама спрямо потреблението у дома. Сега те могат да използват тези уроци и да ги включат в своята стратегия за напредък."
Сара Уокър, главен директор по бизнес стратегия в Essence
Дайте приоритет на стратегическите партньорства
„По-доброто използване на данните обикновено изисква работа с хора извън вашата организация, които имат специализирани умения. Редовно виждаме уебсайтове, които се проследяват от две или три различни платформи за анализ и имат десетки други маркетингови маркери, което може да доведе до неефективност. Честно казано, стойността на тези инструменти невинаги е ясна. Важно е да попитате: Имаме ли нужда от всичко това? Как всъщност можем да консолидираме всичко в една единствена платформа срещу frankenstack, която използва десетки така наречени решения? Като стратегически партньор помагаме на маркетолозите да отговорят на тези въпроси, да намалят разходите за лицензиране, когато е необходимо, и да ограничим безполезното."
Майкъл Лобан, главен директор за развитие в InfoTrust
За да видите как се развива вашата собствена рекламна трансформация и къде се намира вашата организация, разгледайте Google digital maturity benchmark tool.
Още по темата във
facebook