
Бионсѐ и Тина Ноус даряват бързи тестове на социално слаби хора
- Здравеопазване
- Източник: Forbes.com
- Автор:

Майка и дъщеря работят за обхващането с тестове за COVID-19 на най-рисковите групи в афроамериканските квартали на Хюстън, Тексас.
През изминалия уикенд певицата Бионсѐ заедно със своята майка Тина Ноус-Лоусън са провели кампанията #IDIDMYPART в дворовете на две средни училища в Хюстън, щата Тексас. Кампанията е част от благотворителната инициатива на звездата BeyGOOD, а целта ѝ е била да се извършат безплатни бързи тестове за COVID-19, като се раздадат също и санитарни материали, маски и ръкавици, витамини и ваучери за ресторанти на социално слаби хора в града.
Въпреки че Хюстън е един от малкото градове в САЩ, които предлагат безплатни тестове за откриване на вируса, „някои хора, и по-конкретно малцинствени групи, защото са пренебрегнати, просто не са наясно или не го приемат насериозно“, споделя пред Forbes Тина Ноус, която също е от Хюстън.
Тя е била вдъхновена да създаде кампанията заедно с дъщеря си с цел по-добро информиране на тази част от американското население, която е най-засегната и дава най-много жертви сред заболелите от коронавирус в САЩ, а именно афроамериканците. Тина Ноус, която е отраснала в бедно семейство в Галвестън, Тексас, винаги се е стараела да възпитава двете си дъщери Бионсѐ и Соландж на щедрост и споделяне.
Доброволци специалисти от United Memorial Medical Center са извършвали тестовете, като през това време диджеи са пускали последните хитове на Бионсѐ и други изпълнители, за да създадат достатъчно неформална среда и да повдигнат настроението на хората. Кампанията няма еднократен характер, а се старае да привлече още знаменитости, които да я осъществят в районите, където живеят.
Бионсѐ си партнира и с изпълнителния директор на Twitter, Джак Дорси, дарявайки 6 млн. долара в подкрепа на организации, работещи за по-добро психическо здраве в районите на Хюстън, Ню Йорк, Ню Орлиънс и Детройт.
Въпреки че Хюстън е един от малкото градове в САЩ, които предлагат безплатни тестове за откриване на вируса, „някои хора, и по-конкретно малцинствени групи, защото са пренебрегнати, просто не са наясно или не го приемат насериозно“, споделя пред Forbes Тина Ноус, която също е от Хюстън.
Тя е била вдъхновена да създаде кампанията заедно с дъщеря си с цел по-добро информиране на тази част от американското население, която е най-засегната и дава най-много жертви сред заболелите от коронавирус в САЩ, а именно афроамериканците. Тина Ноус, която е отраснала в бедно семейство в Галвестън, Тексас, винаги се е стараела да възпитава двете си дъщери Бионсѐ и Соландж на щедрост и споделяне.
Доброволци специалисти от United Memorial Medical Center са извършвали тестовете, като през това време диджеи са пускали последните хитове на Бионсѐ и други изпълнители, за да създадат достатъчно неформална среда и да повдигнат настроението на хората. Кампанията няма еднократен характер, а се старае да привлече още знаменитости, които да я осъществят в районите, където живеят.
Бионсѐ си партнира и с изпълнителния директор на Twitter, Джак Дорси, дарявайки 6 млн. долара в подкрепа на организации, работещи за по-добро психическо здраве в районите на Хюстън, Ню Йорк, Ню Орлиънс и Детройт.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Американските учени загубиха 3 милиарда долара заради Тръмп

Правото на отказ от онлайн покупка е право на размисъл

СЗО предложи намаляване на годишния й бюджет с повече от 20 %

Нападателят, ранил пет души в Амстердам, се оказа с фалшиви документи от Донецка област

Голяма американска търговска верига опроверга митническата политика на Тръмп

САЩ настояват и партньорите им да прилагат политика на дискриминация

Изгубен ръкопис за крал Артур е прочетен за първи път от 700 години

Противници на Tesla обещаха да организират най-мащабния ден на протести по целия свят

Индия може да надмине ЕС по размер на икономиката до 2040 г., заяви експерт
КЕШ клуб
300
3 000
30 000