5 промени в предпразничното пазаруване и как да се подготвим за тях?
- Финансиране
- Източник: thinkwithgoogle
- Автор:
Ако сте като мен, празничният сезон винаги успява да ви... изненада. Миналата година, когато разбрах, че не съм успяла да напазарувам подаръци, се оказа, че разполагам с достатъчно време да пазарувам онлайн. Едва уцелих крайните срокове. За малко. Искам да кажа, че научих урока си, но ако този празничен сезон е като предходния, ще направя същото.
Въпреки това, като се има предвид как изглеждаха последните шест месеца, този празничен сезон няма да бъде особено по-различен. Пандемията е променила драстично отношението ни към пазаруването. За да се адаптирам към неща като изчерпване на артикулите и забавяне на изпращанията, опитах нови услуги, за да получа бързо това, от което се нуждая. Закупих продукти онлайн по-рано, отколкото би ми било необходимо. Купувах от нови марки, предлагащи най-добрите оферти или интересни нови продукти.
Търговците на дребно знаят твърде добре, че тази година хората се държат съвсем различно. В Google можем да видим поведението на потребителите от първа ръка от стотици милиони хора, които извършват търсения, свързани с пазаруване на нашите платформи всеки ден. И мога да ви кажа, че хората вече са започнали празничното си пазаруване.
За да помогнем на търговците да бъдат готови за този празничен сезон, идентифицирахме пет промени в поведението при пазаруване:
1. Бъдете готови за едномесечен „киберпонеделник"
Купувачите търсят сделки поради по-строги бюджети и по-бързо започват своето празнично пазаруване. Към края на август 27% от купувачите в САЩ заявиха, че вече са започнали празничното си пазаруване, а през юни търсенията за „най-достъпни цени“ са нараснали в световен мащаб с над 60% на годишна база.
2. Бъдете готови за дигиталните новодошли, движещи растежа на дигитализацията
Все повече хора използват дигитални средства и пазаруват онлайн за първи път. И те ще продължат да го правят. Повече от 50% от анкетираните купувачи опитаха нова услуга за пазаруване за първи път, а през май търсенията за „най-добра доставка на хранителни стоки“ нараснаха в световен мащаб с над 700% на годишна база.
3. Бъдете готови за онлайн трансформации
Купувачите сърфират и проучват онлайн повече от всякога и използват тази информация, за да планират посещенията си в магазина. Търсенията за „модно онлайн пазаруване“ са нараснали с 600% в сравнение с предходната година, а от месец май търсенията за „налични близо до мен“ са нараснали в световен мащаб с над 100% от миналата година.
4. Бъдете готови за конкретни купувачи
Хората се стремят да си помагат, като подкрепят местния бизнес и пазаруват от търговци на дребно, които представляват своите стоки. Всъщност 46% от анкетираните в САЩ купувачи се съгласиха, че „полагам умишлени усилия да пазарувам от бизнеси, които се привеждат в съответствие с моите ценности“. По този начин търсенията за „подкрепа на местния бизнес“ са нараснали в световен мащаб с повече от 2000 пъти повече от миналата година.
5. Бъдете готови за нещо ново и нещо познато
Докато пазаруват онлайн, хората са готови да купуват от нови марки, за да получат това, което искат, но все още търсят безопасност и познания. Например по време на пандемията, почти една трета от купувачитев САЩ са закупили от марка, която е нова за тях.Но когато става въпрос за пазаруване в магазин, 35% казват, че пазаруват само в познати за тях магазини
Въпреки че няма съмнение, че празниците ще изглеждат по различен начин тази година, те ще продължат да бъде сезон на пиково търсене и критично време за свързване с купувачите.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Появи се кандидат купувач за взривения „Северен поток 2”
Първи арести в Сърбия заради срутването в гарата на Нови Сад
Златото реагира „като по часовник“ на ескалацията в Украйна
Служители определят най-добрите работодатели у нас в независима онлайн класация
Американската армия тества картечница с изкуствен интелект
Разкриха кражба на криптовалута за около $ 1 милиард
Ще успее ли Австралия да забрани достъпа на деца до социалните медии
Отново полицейска стрелба с жертва в САЩ
Сняг и ниски температури в Централна Европа
КЕШ клуб
300
3 000
30 000