
Модната компания ASOS регистрира над 300 процента ръст в приходите си в края на лятото
- Важно от "Акценти"
- Източник: Forbes.com
- Автор:

Брандът отчете 3,3 млрд. паунда общ оборот до 31 август, което е 19% повече от миналата година.
Активните потребители на АSOS са нараснали от 3,1 млн. на 23,4 млн., което се дължи на преминалото основно онлайн пазаруване, обяснява изпълнителният директор на компанията Ник Бейтън.
Сайтът на британската марка е регистрирал 233,4 млн. посещения до края на август, а най-голям ръст има в поръчките на територията на Европа - 20%.
Въпреки това компанията подхожда предпазливо, като споделя, че към момента не може да даде сигурни позитивни прогнози за края на годината.
Според Бейтън покачващото се ниво на безработица при основната възрастова група сред клиентите на ASOS е притеснителна тенденция.
АSOS е популярна марка за дрехи, обувки и аксесоари сред двадесетгодишните. Поради това и основните продажби и приходи на компанията идват по линия на парти облекла и аксесоари.
През последните месеци социалната изолация и анулираните празнични събития са наложили спад именно в ключовите за компанията продукти, които при нормални обстоятелства дават и позитивно финансово отражение в края на годината покрай празниците.
Наблюдава се повишено търсене на пижами и домашни дрехи, което е обяснимо предвид факта, че на много места по света, а и във Великобритания бяха наложени социални рестрикции и много хора преминаха в работен режим от вкъщи.
Това е и основната причини, поради която от ASOS изчакват с положителните прогнози преди предстоящия празничен сезон.
Сайтът на британската марка е регистрирал 233,4 млн. посещения до края на август, а най-голям ръст има в поръчките на територията на Европа - 20%.
Въпреки това компанията подхожда предпазливо, като споделя, че към момента не може да даде сигурни позитивни прогнози за края на годината.
Според Бейтън покачващото се ниво на безработица при основната възрастова група сред клиентите на ASOS е притеснителна тенденция.
АSOS е популярна марка за дрехи, обувки и аксесоари сред двадесетгодишните. Поради това и основните продажби и приходи на компанията идват по линия на парти облекла и аксесоари.
През последните месеци социалната изолация и анулираните празнични събития са наложили спад именно в ключовите за компанията продукти, които при нормални обстоятелства дават и позитивно финансово отражение в края на годината покрай празниците.
Наблюдава се повишено търсене на пижами и домашни дрехи, което е обяснимо предвид факта, че на много места по света, а и във Великобритания бяха наложени социални рестрикции и много хора преминаха в работен режим от вкъщи.
Това е и основната причини, поради която от ASOS изчакват с положителните прогнози преди предстоящия празничен сезон.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Американските учени загубиха 3 милиарда долара заради Тръмп

Правото на отказ от онлайн покупка е право на размисъл

СЗО предложи намаляване на годишния й бюджет с повече от 20 %

Нападателят, ранил пет души в Амстердам, се оказа с фалшиви документи от Донецка област

Голяма американска търговска верига опроверга митническата политика на Тръмп

САЩ настояват и партньорите им да прилагат политика на дискриминация

Изгубен ръкопис за крал Артур е прочетен за първи път от 700 години

Противници на Tesla обещаха да организират най-мащабния ден на протести по целия свят

Индия може да надмине ЕС по размер на икономиката до 2040 г., заяви експерт
КЕШ клуб
300
3 000
30 000