Джорджо Бургаласи: Пандемията форсира бизнеса със здравословни продукти

Джорджо Бургаласи: Пандемията форсира бизнеса със здравословни продукти Снимка: Snep

Италианската компания Snep отваря вратите си и за българския пазар след огромен успех в Италия и Румъния.

Италианската компания Snep отваря вратите си и за българския пазар след огромен успех в Италия и Румъния. За 2019 г. оборотът на компанията е 14 млн. евро, а за настоящата 2020 г. се очаква да достигне 22 млн. евро. Компанията съществува от 6 години и работи по системата на мрежовия маркетинг. С Джорджо Бургаласи, собственик на Snep, разговаря Лина Димитрова.
 

 

Г-н Бургаласи, как стигнахте до идеята за създаването на компанията? Какво трябва да знаем за нея и какво да очакваме от представянето й на българския пазар?

Още през 1992 г. започнах работа за американска компания, чиято стратегия се основава на мрежовия маркетинг. Продължих да работя за нея цели 20 години. А след това дойде време да развия собствена компания. За щастие Snep се радва на огромен успех. Компанията се разраства изключително бързо както на местна територия, в Италия, така и в други европейски страни. Мрежата на Snep вече се разгръща в повечето европейски държави, като изключително добре се развива на румънския пазар. Следващата крачка, съвсем естествено, е да стъпим и на българския пазар.

Пазарите, търговията преживяват шокиращи времена на бързи промени. Каква е рецептата не просто да оцеляваш на този фон, но и да навлизаш на нови пазари?

Всички продукти, които Snep предлага, значително подобряват здравословното състояние на човека. Това е и причината търсенето им значително да се увеличи именно в периода на пандемията от COVID-19. Хранителните добавки на Snep подсилват имунната система.

А как се отрази пандемичната обстановка по отношение на намирането на партньори? По-лесно или по-трудно е днес?

Намирането на партньори в Италия е изключително лесно. Изолацията помогна. Хората, оставайки вкъщи без работа, имаха нужда от доходи.  В лицето на Snep те откриха една страхотна възможност за допълнителни доходи, имайки предвид незгодното финансово положение, в което бяха поставени. И тъй като заради изолацията много компании освободиха персонала си, голяма част от хората откриха възможност за реализация в Snep, благодарение на доходоносната система за мрежов маркетинг, по която работи компанията.


Колко партньори имате в България?

Засега са едва 20 човека, но сме още съвсем в началото. В Румъния се радваме на около 5-6 хиляди. Партньорите ни в цяла Европа са около 54 000, като в Италия, където е основана компанията, разбира се, са най-много – около 30 хиляди. Вече имаме доста агенти, които работят на пълно работно време. В Румъния има жени, които печелят 3 пъти повече от мъжете си и успяват да си докарат много добри доходи. Хората в Румъния показват огромен ентусиазъм по отношение на продуктите.

 

Значи сега е точният момент да се встъпи в партньорство с Вас. Кое прави бизнеса Ви толкова печеливш?

Най-важното нещо за продуктите ни е, че те са ексклузивни. От съществено значение е и че не се рекламираме. Рекламата ни е от уста на уста, което е характерно за мрежовия маркетинг. Клиентите ни остават доволни от продуктите, които предлагаме, и споделят с близки и познати. В това се състои нашата реклама. 

Как гарантирате качеството на продуктите си? 

Успяваме да произвеждаме продукти с много добро качество, благодарение на научната ни лаборатория с 8 изследователи. По този начин гарантираме на клиентите си, че те наистина имат полза от тях. 

Какво е характерно за дистрибуторската Ви система?

Системата на дистрибуция е следната - всеки агент продължава да поддържа връзка с клиента, дори и след закупуването на продуктите. Това е още една причина за високите резултати, които успяваме да постигнем заедно. Ние държим да запазим връзката с клиента, дори и след реализирането на продажбата. За разлика от аптеките, където не се търси обратна връзка от страна на клиента за това дали продуктът е повлиял добре или не върху здравословното му състояние, Snep се интересува от мнението на хората, за да подобрява качеството постоянно. Важно е да се отбележи, че нашите клиенти получават гаранция от 30 дни, в които могат да върнат продукта, ако не са доволни от резултатите. Така хората могат да изпробват и да видят дали им допада или не.

 

Кои са най-търсените Ви продукти?

Най-много се продават продуктите за отслабване. Те заместват храненията. Две лъжички прах заместват едно хранене. Разтварят се лесно и са напълно достатъчни, защото съдържат въглехидрати, протеини, витамини и соли. Това са всички хранителни вещества, които са необходими на организма, но с много ниско съдържание на калории. Знаем, че при подходящо гориво автомобилът се движи по-добре. Така е и със собственото ни тяло. Динамичният ни начин на живот води до затлъстяване вследствие на хранителния дисбаланс. Точно с този проблем се бори Snep и успява да го разреши.

Какво бихте посъветвали младите предприемачи, които искат да се занимават с мрежов маркетинг? Кои са трите златни правила?

 

На първо място - нека да се информират, да прочетат техническите характеристики на продуктите и да ги познават в дълбочина. Само познавайки състава и полезните свойства на предлаганите продукти, ще могат да предадат това знание и на клиентите така, че те наистина да разберат ползите за самите тях и да ги оценят. Второ – да използват лично продуктите, за да имат информация от първа ръка. И трето - да споделят смело, открито и честно този свой личен опит, както и ефектите, които продуктите имат върху тях. Нужни са спокойствие и увереност. Нашите продукти помагат на партньорите ни и в това отношение, защото всички наши артикули имат благоприятно влияние и върху нервната система.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: