3 важни технически аспекта при изграждането на сайт за онлайн търговия

3 важни технически аспекта при изграждането на сайт за онлайн търговия Снимка: https://pixabay.com/

Внедряването на софтуер за електронна търговия може да бъде лесно или трудно в зависимост от вашите нужди.

Но в наши дни това е от решаващо значение и за успеха на повечето търговци, така че си струва да бъдете внимателни. Следвайте тези технически указания, преди да започнете, за да улесните работата си.

Създаването на уебсайт за електронна търговия не е сложно начинание. Можете да се съсредоточите върху разработването на солидни продукти и популяризирането на вашата марка и да се обърнете към софтуерна компания, за да се справите с техническите подробности - и дори няма да имате нужда от инженерна степен. Въпреки това, въпреки че не е нужно самият вие да сте програмист, важно е да разберете най-малко основите на това, което предлага вашият хостинг доставчик по отношение на възможностите за електронна търговия.

На първо място, вашият доставчик ще ви помогне да определите външния вид на вашия уебсайт. Той също така ще осигури капацитет за съхраняване на всички ваши данни и ще ви помогне да финализирате и изпълнявате транзакции. Това са само най-очевидните задължения на доставчика на електронна търговия. Освен това има много неща, които трябва да знаете за конкретната технология, която вашият партньор използва, за да гарантира, че уебсайтът ви е функционален, успешен и сигурен.

1. Сигурност на уебсайта

Искате уебсайтът ви за електронна търговия да бъде защитен от хакери. Най-добрите уебсайтове предлагат 256-битово шифроване на слоя Transport Sockets Layer (TLS), което позволява сигурна връзка от край до край за всички данни и транзакции на вашия уебсайт. Уебсайтовете трябва да отговарят на стандарта TLS 1.2 и ще трябва да надстроят браузър или операционна система (ОС). От момента, в който човек влезе във вашия уебсайт, до момента, в който той напусне уебсайта, всички данни трябва да са криптирани.

Освен това софтуерът за електронна търговия трябва да ви предостави инструмент за обработка на плащания, който може да осигури допълнителна сигурност по отношение на аспектите на плащане при транзакция. Продукти като Stripe се свързват с инструменти за електронна търговия, за да осигурят съответствие със стандартите за защита на данните в индустрията за разплащателни карти (PCI DSS), без да се изисква да извършвате допълнителна работа от своя страна.

2. Изпълнение на уебсайта

Ако клиент установи, че вашият уебсайт е твърде бавен или уебсайтът на вашия конкурент е значитебно по-бърз, тогава е вероятно да го загубите. Вашите уеб страници трябва да се зареждат за по-малко от 100 милисекунди (ms). Ако уебсайтът не се зарежда за това време, тогава вашият доставчик на електронна търговия вече трябва да намери решение, преди дори да забележите.

Вашият доставчик на електронна търговия вероятно ще има техници от персонала, които постоянно проследяват времето за зареждане на страниците, като използват инструменти за наблюдение на уебсайтове, за да гарантират, че уебсайтът ви работи както трябва. Ако уеб страниците забиват по някаква причина, тогава персоналът обикновено се предупреждава автоматично по имейл или телефон, че е възникнал проблем. Имайте предвид: Тези времена за зареждане се отнасят за мобилните устройства и в мрежата, така че не забравяйте да следите как се зарежда уебсайтът ви на различните устройства.

3. Мащабирайте според вашите нужди

Услугите за електронна търговия имат различни потребности от ресурси в зависимост от размера и натовареността на магазина, който обслужват. Ще искате бързо и лесно да мащабирате уебсайта си в зависимост от това какво се случва с времето за зареждане, тъй като трафикът към страницата ви се увеличава.

Когато инвентарът ви се разраства бързо или трябва да поддържате дейности с голямо натоварване, като Flash продажби и сезонни сделки, ще трябва да мащабирате платформата си, за да се справите с тези нужди или да рискувате клиентите да бъдат разочаровани от работата на вашия сайт и да щракнат върху друг магазин. Наблюдавайте трафика и пиковите времена на зареждане на потребителя, за да избегнете сривове, и мащабирайте съответно сървърните ресурси.

За щастие мащабирането на нуждите на сървъра е лесно, стига вие или вашият доставчик на сайтове за електронна търговия да използвате облак. Използвайки такава платформа, ще можете да мащабирате мощността на сървъра си само с няколко щраквания на мишката. Дори по-добре, ще плащате за това само докато го използвате, за разлика от работата с физически сървъри, където неизползваната мощност просто отива на вятъра, докато ви струва същото.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: