„Нестле България" ще продава кафетата на Starbucks за вкъщи

„Нестле България" ще продава кафетата на Starbucks за вкъщи Снимка: Pixabay

Партньорството между двете компании е от август 2018 г.

„Нестле България" ще включи в търговската си листа за продажба в магазинната мрежа и онлайн търговията новата, специално създадена серия кафе Starbucks за приготвяне у дома. Продуктите Starbucks са в най-високия ценови клас.

Вариантите са кафе на зърна, мляно кафе и капсули, съобщават от „Нестле България", компанията, която има и собствен продукт в сегмента.

Това е втората компания за храни и напитки, която започва да дистрибутира в България по-скъпо кафе на верига заведения.

Преди месеци Кока-Кола започна да продава Costa Coffee.

Продажбите на Starbucks започват с 8 вида капсули за кафе машини Nescafe Dolce Gusto, 3 за късо кафе, 2 за дълго („Американо“) и 3 специални („Капучино“, „Лате макиато“ и „Карамел макиато“). От ноември в продажба ще бъдат и 3 бленда кафе на зърна и 3 бленда мляно кафе Starbucks. Продуктите са при 3 степени на изпичане – светло, средно и тъмно, уточняват от „Нестле България". 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: