
Какво се промени в поведението на потребителите по време на пандемията
- България
- Източник: lesaffaires
- Автор:

Проведено между 15 и 24 юни сред 4015 канадци от агенция Léger, изследването показва, че 91% от анкетираните са променили поведението и навиците си на консумация заради пандемията. Поразително висок процент, който не бива в никакъв случай да се пренебрегва.
Критериите, според които потребителите сега избират откъде да пазаруват, са на първо място чистотата и поддръжката (64%). След това се нареждат възможността за безплатна доставка (46%), опис на продуктите в магазина (42%), фактът, че това е местен бизнес (40%) и накрая съотношението качество/цена (39%).
Носенето на маска, наличието на гел за дезинфекция, спазването на дистанция и измиването на ръцете от персонала, както и адекватната маркировка, изглежда, имат вече съвсем реално влияние върху доверието на потребителите.
Но спазването на всички тези мерки забавя обслужването и често води до опашки, затова потребителите са все по-мотивирани да пазаруват онлайн. Удобството е, че клиентите могат да избират артикулите, без да бързат, следвайки свое собствено темпо и при нулев риск от заразяване. Спестяването на време и безопасността са по-важни от всякога за потребителите. Днес клиентите в магазина предпочитат формулата „Пристигам, купувам и напускам“ вместо доскорошната „Разхождам се, откривам, пробвам и може би го взимам“.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Китай пуска дроновете в бизнеса с таксита

Еврото ускори спада си спрямо долара след публикувани данни за инфлацията в Германия

26,7 милиарда години: каква е възрастта на Вселената

Митата на Тръмп възродиха силен икономически съюз

Илон Мъск пак пазарува привърженици на Тръмп

Френският съд елиминира Марин льо Пен от следващата президентска надпревара

Шведски журналист арестуван в Турция

Цената на златото продължава да расте
