Преглед на глобалния пазар на карти за подарък

Преглед на глобалния пазар на карти за подарък Снимка: pixabay.com

Очакваният общ годишен ръст между 2020 и 2027 г. е 15,4%.

Размерът на глобалния пазар на карти за подарък през 2019 г. се оценява на 619,25 млрд. долара и се очаква да достигне 1 922,87 млрд. долара до 2027 г., нараствайки с 15,4% от 2020 до 2027 г.

Картите за подарък са известни още като сертификат за подарък, ваучер за подарък, токен за подарък и други, които обикновено се издават от търговец на дребно или банка като стратегия за развитие, използвана за насърчаване на бизнеса, привличане на нови клиенти, повишаване на осведомеността за марката, намаляване на измамите и подобряване на продажбите.

Картите за подарък със затворен цикъл могат да се използват в избран обект или група от пунктове в зависимост от издаващия орган. Нарастващото използване на електронната търговия, т.е.дигиталните плащания / портфейли, улеснява потребителите да проследяват, управляват и осребряват подаръчните картички.

Пазарът на карти за подаръци се очаква да постигне значителен ръст през прогнозния период благодарение на технологичните иновации в предлагането на продукти и увеличаване на областите на приложение като хотелиерство, банкови и търговски обекти. 

Освен това нарастването на нуждата от усъвършенствани промоционални стратегии, високият процент на усвояване на смартфони и растежът, свързан с индустрията за електронна търговия, движат глобалния пазар на подаръчни карти. Увеличаването на популярността на тези карти по време на пътуване и увеличаването на търсенето на карти за подарък от развиващите се страни се очаква да стимулират растежа на пазара в бъдеще. 

Различните видове такси, свързани с транзакциите с карти, и липсата на мерки за сигурност в сравнение с кредитните или дебитните карти са основните ограничения, които възпрепятстват растежа на пазара.

Пазарът на карти за подаръци се категоризира въз основа на типа карта, крайния потребител и региона. В зависимост от типа на картите, пазарът на карти за подаръци се класифицира на подаръчна карта с отворен цикъл и подаръчна карта със затворен цикъл. 
Според крайния потребител пазарът се анализира в търговски обекти и корпоративни институции. По региони индустрията за подаръчни карти се изучава в Северна Америка, Европа, Азиатско-Тихоокеанския регион и LAMEA, заедно с известните страни.

Факторите, които влияят положително върху пазара на картите за подаръци, включват технологични иновации в предлагането на продукти, нарастване на търсенето на разширени решения за разплащане и широко приложение на смартфоните. Загрижеността за сигурността по отношение на картите за подарък в сравнение с кредитните и дебитните карти може да попречи на растежа на пазара. Освен това нарастващото търсене на подаръчни карти от развиващите се страни предлага огромни пазарни възможности през следващите години. Ето някои основни фактори, които влияят върху растежа на пазара на карти за подаръци:

Подаръчните карти са се превърнали в един от най-добрите начини компаниите да печелят пари. Продължаващите технологични иновации в картите за подаръци позволяват високи продажби в компаниите и им помагат при генерирането на приходи. Тези иновации с подаръчни карти са от полза за компаниите, като ги правят по-уникални и привлекателни. 

През последните години се отбелязва нарастване на търсенето на усъвършенствани продукти и технологичен напредък, свързани с платежни решения. Този ръст се подкрепя от наличието на неизползвани изисквания и нарастваща нужда от по-добри транзакционни решения в страни като Китай, Япония и Австралия. С увеличаването на използването на мобилни устройства и нарастването на навлизането на интернет в световен мащаб, влияещата индустрия за подаръчни карти се прехвърля от пластмасови към цифрови карти за подаръци. Нещо повече, увеличаването на използването на смартфони и цифрови портфейли се очаква да бъде пазарна възможност за подаръчни карти през прогнозирания период.

Основните играчи, профилирани в анализа на пазара на подаръчни карти, включват Amazon.com, Inc., American Express, Blackhawk Network Holdings, Inc., First Data Corporation, Fiserv, Inc., Givex Corporation, InComm Inc., NGC US, LLC, Qwikcilver Solutions Pvt Ltd. и Paytronix Systems, Inc. Тези ключови играчи са възприели стратегии, като разширяване на продуктовото портфолио, сливания и придобивания, споразумения, географско разширяване и сътрудничество, за да подобрят проникването си на пазара.

Според доклада на IANS фирмата Pine Labs в Сингапур е придобила Qwikcilver, доставчик на решения за подаръчни карти през март 2019 г. Съвместното предприятие на двете компании предоставя най-големия бизнес за решения за подаръци в Индия с клиентска база от над 250 марки и търговци на дребно и 1500 корпоративни клиенти.








 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: