Amazon току-що пусна първия си онлайн „луксозен магазин“

Amazon току-що пусна първия си онлайн „луксозен магазин“

Достъпът е само с покана и членовете на Prime могат да поискат такъв.

Amazon си партнира с модна къща Oscar de la Renta, за да стартира първия от своите онлайн „луксозни магазини“, където достъпът е само с покана. Инициативата, която ще обяви допълнителни партньорства през следващите седмици и месеци, ще има големи модни брандове, които ще създадат персонализирани магазини в Amazon, пише Business Insider.

Магазинът Oscar de la Renta преценява възможността за поглед на 360 градуса, позволявайки на купувачите да видят всеки детайл от дадена дреха преди покупката. Друго предимство е достъпът до колекцията на Оскар де ла Рента от есен/зима 2020, която в момента е достъпна само в бутиците и уебсайта на дизайнера.

Но докато всеки може да посети бутик или уебсайта на Оскар де ла Рента, луксозният магазин на Amazon има добавен слой ексклузивност. Amazon изпраща покани само до „отговарящи на условията членове на Prime", казва компанията. Amazon отказа да разкрие колко време ще прекарат поискалите достъп в списъка на чакащите или колко души вече са приети.

Съобщението във вторник е голяма стъпка за онлайн търговеца на дребно, който отдавна се опитва да се възползва от световния луксозен пазар на стойност 300 млрд. долара и е правил предишни набези в модната индустрия. Откакто Кристин Бошан беше наета за ръководител на модата на Amazon, онлайн гигантът създаде и Prime Wardrobe, функция в Prime „пробвайте преди да купите“, и за кратко предлагаше Echo Look, интелигентна камера, която предоставя модно устройство.

Ходът идва в момент, когато физическите магазини излизат от мода. През юни Valentino се е съдил да прекрати договора за наем на бутика си на Пето авеню в Ню Йорк, според The Wall Street Journal. И през август Lord & Taylor обяви фалит и заяви, че затваря магазините си след 194 години бизнес.

Партньорството с Amazon, чиито продажби са се увеличили с 40% през второто тримесечие, може да бъде благодат за марките, които искат да подобрят бизнеса си на фона на отрицателното въздействие на COVID-19 върху пазаруването. През май Amazon също се обедини с Vogue, за да създаде витрина за дизайнери от висок клас като Derek Lam и Tabitha Simmons, с целта да използва онлайн продажбите, за да помогне на независимите дизайнери да останат на повърхността.

 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: