H&M бележи изненадващ ръст в печалбите за последното тримесечие

H&M бележи изненадващ ръст в печалбите за последното тримесечие Снимка: Fernand Decanne/Unsplash.com

Компанията отчита 230 млн. долара брутна печалба до края на август тази година. Това се равнява на два пъти повече от най-добрите досегашни прогнози за H&М.
Шведската марка за производство на облекло H&M отстъпи второто място на Uniqlo като най-печеливш моден бранд oще миналата есен.
 
През второто тримесечие на тази година пък временно затвори 900 от 5000 свои магазини поради 50% спад на приходите в местна валута. Освен пандемичната обстановка за негативните резултати допринасяше и наличието на свръх инвентар в сравнение с реализираните продажби.

Въпреки мрачните прогнози за компанията обаче към момента се наблюдава нормализиране в продажбите, като в края на август спадът в търсенето вече е 16%. 

От бранда обясняват добрите резултати с добре приети нова сезонна колекция и повече стоки, продадени на каталожна цена.

Към момента отново функционират 758 от 900 временно затворените обекти на компанията.

H&M все още не е обявила какъв процент от последно регистрираните приходи идва от онлайн продажби. За предното тримесечие делът на онлайн продажбите беше 32% от приходите в местна валута. 

Според компанията онлайн пазарът е доходоносно и „развиващо се" звено.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: