Как да популяризирате и монетизирате мобилни приложения през 2020 г.
- Web & App дизайн
- Източник: thinkwithgoogle.com
- Автор:
Снимка: pixabay
Google се готви да стартира програма за подобряване на ефективността на мобилните приложения.
Мобилното приложение е нов бизнес двигател. Често успехът му се измерва в активни потребители за ден и за месец (DAU и MAU), въпреки че може да увеличи приходите от всеки клиент 3,5 пъти за година и да оптимизира разходите.
След като потребителят изтегли приложение, има 33% по-голяма вероятност да прави покупки, с 34% повече да добавя в кошницата и с 37% да харчи повече, отколкото някой, който не го е инсталирал. Отчитайки това, Google пуска Feeds.
С функцията за разширено насочване при търсене повече потребители ще видят приложението ви, дори ако връзката между техните заявки и продукти не е най-очевидната. В допълнение програмата автоматично актуализира текстовите реклами, за да съответстват на потребителските заявки.
За да мотивира хората да използват приложения след инсталирането, Google разработи системата App Campaigns for Engagement (кампании за ангажираност). Тя работи съвместно с Feeds. Резултатите от бета-версията на системата показват увеличение на кликванията с 16% и реализациите на покупки с 10%.
Възможностите на App Campaigns for Engagement:
Добавяйте Deep Links („дийп линĸoвe" oзнaчaвa линĸoвe ĸъм пoдcтpaници нa caйт). Heoбxoдими ca, зa дa пoзициoниpaтe виcoĸo вaжни вътpeшни cтpaници нa caйтa cи, a нe caмo глaвнaтa мy cтpaницa (hоmе раgе) в рекламите, и работете с различни връзки - универсални, към приложения и ваши собствени програми.
Персонализирайте разширен таргетинг и работете с различни аудитории.
Проследявайте подробно конверсиите в програмата.
Фиксирайте автоматичен маркер GCLID в URL.
Свържете подобни услуги (Firebase, AppsFlyer, Singular, Kochava и TUNE).
Използвайте подсказки в началото на работата.
Гъвкавата система на App Campaigns разглежда контекста и факторите, влияещи върху поведението на потребителите в реално време. Тя събира комбинации от рекламни послания за всеки човек въз основа на неговите особености и контента, който използва. Рекламите непрекъснато се развиват, така че потребителят се уморява по-малко от тях.
Google Analytics за Firebase (GA4F) е още един инструмент за подобряване на ефективността на рекламните кампании. За 13 години от съществуването си той все още не е използван за тази цел. Но когато комбинирате силата на машинното обучение на App Campaigns с данни от GA4F, можете да привлечете още по-ценни потребители и да запазите съществуващите.
Актуализираният Google Analytics ще направи вашето мобилно приложение по-бързо, по-ефективно и по-безопасно. Първо, сега той анализира данни от различни източници и, ако те имат еднакви имена, програмата се ускорява. Второ, позволява ви да оптимизирате вашия сайт с нови инструменти и анализ на различни платформи. Трето, прави прогноза за това, което потребителите искат и което не искат да виждат.
Друга характеристика на GA4F е актуализиран динамичен списък на изключване за аудиторията. Преди той бързо остаряваше, но днес се актуализира в реално време. Сега, например, винаги ще имате под ръка списък с потребители, у които е инсталирано приложението ви - останалите се премахват автоматично.
GA4F има и функция за уеб и приложения (Web and App Property). Той свързва данните за потребителите между приложението и сайта, за да можете да имате комплексен поглед върху потребителите си.
Работа с връзки
Използвайте дийп линкове. Ако потребителят кликне върху реклама, в която е конфигуриран, той незабавно ще попадне в инсталираното мобилно приложение, а не на сайта. Ако приложението вече има неговите данни - адрес за доставка и информация за плащане - дийп линковете ще направят опита за пазаруване възможно най-персонализиран и лесен.
За да видите ефекта на дийп линковете върху вашите рекламни послания, стартирайте отчета за целевата реклама (Ad Destination). С негова помощ ще разберете къде по-често сте насочвали потребителите в определена кампания - към уебсайт или мобилно приложение и как това се е отразило на ефективността на вашата реклама.
Мобилното приложение е нов бизнес двигател. Често успехът му се измерва в активни потребители за ден и за месец (DAU и MAU), въпреки че може да увеличи приходите от всеки клиент 3,5 пъти за година и да оптимизира разходите.
След като потребителят изтегли приложение, има 33% по-голяма вероятност да прави покупки, с 34% повече да добавя в кошницата и с 37% да харчи повече, отколкото някой, който не го е инсталирал. Отчитайки това, Google пуска Feeds.
С функцията за разширено насочване при търсене повече потребители ще видят приложението ви, дори ако връзката между техните заявки и продукти не е най-очевидната. В допълнение програмата автоматично актуализира текстовите реклами, за да съответстват на потребителските заявки.
За да мотивира хората да използват приложения след инсталирането, Google разработи системата App Campaigns for Engagement (кампании за ангажираност). Тя работи съвместно с Feeds. Резултатите от бета-версията на системата показват увеличение на кликванията с 16% и реализациите на покупки с 10%.
Възможностите на App Campaigns for Engagement:
Добавяйте Deep Links („дийп линĸoвe" oзнaчaвa линĸoвe ĸъм пoдcтpaници нa caйт). Heoбxoдими ca, зa дa пoзициoниpaтe виcoĸo вaжни вътpeшни cтpaници нa caйтa cи, a нe caмo глaвнaтa мy cтpaницa (hоmе раgе) в рекламите, и работете с различни връзки - универсални, към приложения и ваши собствени програми.
Персонализирайте разширен таргетинг и работете с различни аудитории.
Проследявайте подробно конверсиите в програмата.
Фиксирайте автоматичен маркер GCLID в URL.
Свържете подобни услуги (Firebase, AppsFlyer, Singular, Kochava и TUNE).
Използвайте подсказки в началото на работата.
Гъвкавата система на App Campaigns разглежда контекста и факторите, влияещи върху поведението на потребителите в реално време. Тя събира комбинации от рекламни послания за всеки човек въз основа на неговите особености и контента, който използва. Рекламите непрекъснато се развиват, така че потребителят се уморява по-малко от тях.
Google Analytics за Firebase (GA4F) е още един инструмент за подобряване на ефективността на рекламните кампании. За 13 години от съществуването си той все още не е използван за тази цел. Но когато комбинирате силата на машинното обучение на App Campaigns с данни от GA4F, можете да привлечете още по-ценни потребители и да запазите съществуващите.
Актуализираният Google Analytics ще направи вашето мобилно приложение по-бързо, по-ефективно и по-безопасно. Първо, сега той анализира данни от различни източници и, ако те имат еднакви имена, програмата се ускорява. Второ, позволява ви да оптимизирате вашия сайт с нови инструменти и анализ на различни платформи. Трето, прави прогноза за това, което потребителите искат и което не искат да виждат.
Друга характеристика на GA4F е актуализиран динамичен списък на изключване за аудиторията. Преди той бързо остаряваше, но днес се актуализира в реално време. Сега, например, винаги ще имате под ръка списък с потребители, у които е инсталирано приложението ви - останалите се премахват автоматично.
GA4F има и функция за уеб и приложения (Web and App Property). Той свързва данните за потребителите между приложението и сайта, за да можете да имате комплексен поглед върху потребителите си.
Работа с връзки
Използвайте дийп линкове. Ако потребителят кликне върху реклама, в която е конфигуриран, той незабавно ще попадне в инсталираното мобилно приложение, а не на сайта. Ако приложението вече има неговите данни - адрес за доставка и информация за плащане - дийп линковете ще направят опита за пазаруване възможно най-персонализиран и лесен.
За да видите ефекта на дийп линковете върху вашите рекламни послания, стартирайте отчета за целевата реклама (Ad Destination). С негова помощ ще разберете къде по-често сте насочвали потребителите в определена кампания - към уебсайт или мобилно приложение и как това се е отразило на ефективността на вашата реклама.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Австрия пусна България и Румъния в Шенген и по суша
Провали се избранникът на Тръмп за главен прокурор
В Канада разрешиха на компанията Neuralink на Илон Мъск въвеждането на чип в мозъка
Появи се кандидат купувач за взривения „Северен поток 2”
Първи арести в Сърбия заради срутването в гарата на Нови Сад
Златото реагира „като по часовник“ на ескалацията в Украйна
Служители определят най-добрите работодатели у нас в независима онлайн класация
Американската армия тества картечница с изкуствен интелект
Разкриха кражба на криптовалута за около $ 1 милиард
КЕШ клуб
300
3 000
30 000