Как се променя пазарът на работната сила

Как се променя пазарът на работната сила Снимка: https://pixabay.com/

Размерът на пазара на управление на работната сила е оценен на $ 4350 милиона през 2019 г. и се очаква да достигне $ 9391 милиона до 2027 г.

Приложенията за управление на работната сила се използват за създаването на подходящи графици за служителите в помощ на компаниите, за да се проследява времето и присъствието на работещите, както и за администриране на отсъствията и отпуските. В производствената индустрия има широко възприемане на решенията за управление на работната сила, тъй като това им помага да измерват производителността на служителите им и да управляват и задържат високоефективните работници. Това от своя страна се отразява положително на растежа на пазара на управление на работната сила през прогнозния период.
 

Функциите на приложенията за управление на работната сила варират в различните отрасли. Например в ИТ индустрията софтуерът за човешки ресурси е съчетан с инструменти за управление на работната сила, които интегрират портали за служители с услуги за биометрично разпознаване. Докато в производствената индустрия приложенията за управление на работната сила се използват широко за проследяването на представянето на служителите с проследяване на местоположението и планирани ежедневни задачи. По този начин способността да се задоволят почти всички нужди от работна сила в индустриите се очаква да стимулира пазара на управление на работната сила през следващите години.

Бизнесът успя да оптимизира своите операции и да интегрира интелигентни решения, като същевременно подобри производителността и максималната ефективност на служителите. Това създаде нови възможности за работещите на пазара да разширят портфолиото си за управление на работната сила. Освен това, независимо дали бизнесът се фокусира върху системите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) или върху управлението на човешкия капитал, научноизследователската и развойна дейност за подобряване на продуктовия опит както на техните служители, така и на техните клиенти, достигна своя връх.

Много бизнес лидери са склонни да обединят всичко в едно, като това може да включва услуги като Salesforce, софтуер за входящ маркетинг, софтуер за автоматизация на маркетинга, софтуер за управление на работната сила. По този начин базираният в облак софтуер за управление на работната сила, който помага на бизнеса да оптимизира използването на времето чрез автоматизиране на традиционно трудоемки задачи, е добра възможност за управление.

Търсенето на достъпни предложения за управление на работната сила се очаква да се увеличи. В Азиатско-Тихоокеанския регион работят много МСП и стартиращи компании. Тези стартиращи фирми предпочитат услугите за управление на работната сила с възможност за облак, тъй като това е по-евтино в сравнение с локалното решение за управление на работната сила. Освен това тези начини за управление на работната сила също ще се радвант на успех поради увеличаване на популярността на сайтовете за електронна търговия, увеличаването на броя на съответните кадри, нововъзникващите стартиращи компании и присъствието на индустрията за услуги в Азиатско-Тихоокеанския регион.

Компаниите се фокусират върху перспективите за растеж, ограниченията и анализа на пазара. Проучване предоставя анализ на петте сили на Porter в индустрията за управление на работната сила, за да се разбере въздействието на различните фактори като пазарната сила на доставчиците, интензивността на конкуренцията, заплахата от нови участници, заплахата от заместители и пазарното влияние на купувачите.


 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: