Полезните трикове, които да приложим в социалните медии

Полезните трикове, които да приложим в социалните медии Снимка: https://pixabay.com/

Социални медии. Тези две думи са ви накарали или да скачате от радост, или да се свиете в ъгъла по пижама поради непреодолимата природа на тези платформи.

 Всяка от тези реакции вероятно е причината да сте тук: или обичате всичко в социалните медии, или самата мисъл ви кара да изпадате в ужас и паника.

Харесва ви или не, те са тук, за да останат, и в тези времена на социално дистанциране социалните медии са по-важни от всякога за успеха на вашия бизнес. Поемането на отговорността за управлението на вашите акаунти в социалните медии може да бъде както вълнуващо начинание, така и ужасяващ процес, особено ако работите от вкъщи като много хора по целия свят. Не се страхувайте, тук сме, за да ви дадем няколко професионални съвета.

Добрата новина е, че не е задължително да сте знаменитост - дори и да не сте Кардашиян, можете да създадете страхотни последователи и да привлечете повече внимание към публикациите си. Има много малко известни хакове, които могат да ви помогнат с изграждането на присъствие в социалните медии и да стимулират популяризирането на вашия бизнес, особено във време, в което е жизненоважно да поддържате връзка с вашата виртуална общност. Много платформи признаха трудностите, пред които са изправени малките предприятия по време на кризата с коронавируса COVID-19, и разработиха функции, които да помогнат на тези потребители да разширят обхвата си в социалните медии.

Тези функции могат да бъдат фантастично допълнение към инструментариума ви, но има много други начини да достигнете до нова аудитория, които не включват експертно разбиране на алгоритмите или часовете на вашето ценно време. Ето някои от основните хакове, които могат да ви помогнат да изградите присъствието на вашия бизнес в социалните медии от дома.

1. Насрочване по график.

Може би сте чували старата поговорка, че „съдържанието е цар“. Ако това е вярно, тогава софтуерът за планиране може да се счита за придворен шут, който прави живота в кралството забавен и също малко по-лесен. Особено ако предпочитате да не сте залепени за телефона си или да публикувате съдържание ръчно час след час, по време на обяд и посред нощ.

Перфектното решение: инструменти за управление на социалните медии. Съществуват разнообразни приложения, които дават на потребителите си възможност да планират съдържанието предварително и да освободят графика им, като същевременно ви спестяват от часовете, които ръчното публикуване може да отнеме. В зависимост от конкретните ви нужди, вероятно има приложение или инструмент, които идеално пасват на вашия стил на управление и повечето предоставят допълнителни инструменти - като анализи - които ще ви дадат възможност да наблюдавате социалните си медии.

2. Не подценявайте силата на хаштага.

Хаштаговете могат да бъдат отличен начин да достигнете до нова аудитория в социалните медии. Лесно е да се увлечете по тях и да се придържате към максималната бройка във всяка публикация. Използването на популярни хаштагове като #love или #summer може да ви включи в комбинация от други свързани публикации, но има и друг тип хаштаг, който да имате предвид при насочване към аудитории, които вече се интересуват от вашата индустрия: нишови хаштагове.

Например сватбен бизнес в Сан Диего, Калифорния, трябва да обмисли използването на #sandiegowedding в допълнение към широко използваните хаштагове като #wedding, за да достигне до местната аудитория.

Но хаштаговете не трябва да бъдат ограничени само до вашите публикации; добавете ги и към биографията на вашия профил. Instagram наскоро предостави  възможността да се добавят кликващи хаштагове към биографията в профила ви, правейки страницата ви водеща последователи към марково съдържание в социалните медии.

3. Разберете кое е идеалното време за публикуване.

Да публикувате или не, това е въпросът, с който всички сме се сблъсквали, когато решаваме дали да натиснем „публикуване“ под нашето гениално творение в социалните медии в полунощ, освен ако не сте знаменитост с милиони глобални последователи, най-добре е изчакайте, за да разберете ко е най-доброто време за публикуване спрямо вашата аудитория. Всяка платформа има приблизително време, което предлага, когато повечето потребители скролват в нея, но внимавайте, когато се придържате към тези указания - те са много общи и никоя аудитория няма същите навици.

За да определите най-добрите времена за публикуване спрямо вашата аудитория, започнете с изготвянето на информирани предположения относно времеви интервали, които биха могли да привлекат трафик, като сутрешното и следобедното пътуване до работното място или обедната почивка. Обърнете внимание по кое време има най-силен трафик и приспособете стратегията си към него. Включете го в плана си, докато настройвате стратегията за планиране, за която научихте в първия съвет. Това обаче не е еднократна корекция; празници и големи събития като кризата с COVID-19 могат да променят ежедневните графици на вашите последователи. Обърнете внимание на тези промени и коригирайте съответно стратегията си за планиране на социалните медии.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: