6 мита за маркетинга в социалните медии
- Маркетинг
- Източник: https://www.entrepreneur.com/
- Автор:
В мрежата има много погрешни съвети, особено що се отнася до маркетинга в социалните медии. За съжаление голяма част от тези насоки изглеждат разумни на теория. Без правилните изследвания или знания може да се окажете неволно застрашаващи бъдещето на вашия бизнес. Ето седем често срещани мита за маркетинга в социалните медии, за които трябва да внимавате.
1. Отрицателната обратна връзка може безопасно да бъде игнорирана
Маркетингът в социалните медии не е само популяризиране на положителните страни на вашата марка. Това включва и управление на всякакви отрицателни отзиви, насочени към вашия бизнес. Когато попаднете на отрицателна обратна връзка, отговорете стратегически. Отговорете бързо на всички коментари. Не само можете да се справите с отрицателната обратна връзка, преди тя да получи някаква позиция, но бързите отговори ще покажат, че изслушвате и отговаряте на притесненията на клиентите, дори ако те са отрицателни.
Мат Браусар, създател на съдържание и готвач, притежава над три милиона последователи в TikTok и споделя: „Всички отзиви, както положителни, така и отрицателни, имат достойнства. Като готвач аз живея с това: как е едно ястие, от какво се нуждае, как мога да го подобря и т.н."
2. Имейлът вече не е актуален
Маркетингът в социалните медии не трябва да се разглежда като заместител на други методи, а по-скоро като инструмент за увеличаване на обхвата на клиентите ви. Имейлът все още трябва да играе роля във вашите маркетингови кампании, така че поддържайте тези списъци с получатели и кампании за електронен маркетинг. Те все още си заслужават времето.
3. Съдържанието не е от значение
Маркетингът на съдържание е неразделна част от маркетинга в социалните медии. Социалната платформа е това, което използвате за ефективно разпространение на съдържание сред потребителите си, а самото съдържание е отговорно за поддържането и развитието на вашата марка.
Най-доброто съдържание е това, което най-вероятно ще ви даде влияние над аудиторията. Понякога това ще бъдат отговори на въпроси или предоставяне на пазара на точно това, което са поискали вашите клиенти
4. Социалните медии и маркетингът на съдържание са две различни кампании
Това е друга идея, която е просто невярна. Маркетингът в социалните медии ви дава платформа, от която можете по-лесно да разпространявате съдържанието си. Едното не работи добре без другото и разбирането на това е от решаващо значение.
5. Темите на съдържанието трябва да бъдат ограничени, за да защитите вашите тайни
Без значение колко добра е идеята ви, независимо в коя индустрия се намирате, вие се борите да привлечете внимание в свят, изпълнен с по-големи, по-утвърдени фирми и личности. Може да бъдете посъветвани да ограничите информацията, която включвате в съдържанието ви, за да защитите тайните си, но не бива.
Първо, голяма част от това вече е известно на конкуренцията. Второ, знанието не е достатъчно, за да може някой да победи или преодолее собственото ви присъствие. Ако единствено информацията беше напълно достатъчна, читателите на книги щяха да управляват всяка област. Не се колебайте да споделите това, което знаете, с аудиторията си и да се доверите на способността си да изпълнявате. Читателите ви ще ви харесат заради вашата откритост и увереност.
6. Маркетингът в социалните медии е предимно за генериране на нови клиенти
Разбира се, социалните медии могат да привлекат нови клиенти, но това никога не трябва да бъде основната им цел. Изследванията разкриват, че последователите на корпоративни акаунти в социалните медии са били фенове преди да се присъединят. Те не са се променили от съществуването на профила, което прави маркетинга в социалните медии по-близък до „обръщение към хората“, отколкото до стратегия за набиране на персонал. Маркетингът в социалните медии се използва по-добре като начин да запазите текущия си пазар, а не просто като стратегия за разширяване. Разбирането на това може да ви помогне да изградите подходяща стратегия към нарастващата аудитория.
Още по темата във
facebook