Thomas Cook се съживява като онлайн платформа

Thomas Cook се съживява като онлайн платформа

Новият собственик на компанията планира да се включи в резервациите за следващия сезон.

Туристическата марка Thomas Cook ще възобнови дейността си след грандиозния колапс на компанията, който коства хиляди работни места през миналата година, съобщава BBC.

Новият собственик на компанията, китайският Fosun, има намерение да съживи най-старата британска туристическа фирма в онлайн вариант. Компанията изчаква признаци на стабилност след кризата с COVID-19, за да представи новия си бизнес модел на европейския пазар. Предвижда се новата марка да функционира само онлайн, без да притежава собствени самолети, хотели и магазини. Вече функционира сайт с познатата туристическа марка, но той има много ограничени функции и не продава туристически пакети все още.

Fosun, който плати през ноември 11 милиона британски лири (13 милиона евро) за 178-годишната компания, има намерение да улови началото на сезона за резервации за следващото лято. Дали ще успеят, зависи до голяма степен от това кога ще получат лиценз за работа от държавния регулаторен орган.

През миналата година Thomas Cook Group се срина под планина от дългове и предизвика най-мащабното мирно репатриране досега, за да прибере 150 000 британски летовници от чужбина. През септември туроператорът обяви фалит, като остави задължения в размер на 1,7 млрд паунда. Над 20 000 служители на компанията останаха без работа, а 600 000 туристи от цяла Европа бяха засегнати.  

 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: