5 предприемачески стратегии, които можем да научим от Кардашиян

5 предприемачески стратегии, които можем да научим от Кардашиян Снимка: https://pixabay.com/

Харесваме ги или не, няма как да отречем, че можем да научим много за предприемачеството от популярната американска фамилия Кардашиян.

Семейството краси ефира от 2007 г., генерирайки стотици милиони долари чрез реклама, модни линии, продукти за красота и други. Въпреки че се изправят пред много препятствия по пътя си към успеха, изглежда, нищо не е в състояние да ги спре.

Но какво ги прави толкова успешни? Ето пет стратегии, вдъхновени от харизматичните жени с тази фамилия, които можете да внедрите във вашия бизнес и живот.

1. Дефинирайте ясно вашата марка

„Mompreneur“ Крис Дженър несъмнено е ръководителят на първоначалния успех на семейство Кардашиян. Една от причините тя да е толкова ефективен мениджър е, че е в състояние ясно да дефинира за какво се отнася всяка от марките на децата й - техните прилики и разлики. Когато стартирате собствен бизнес, трябва да можете ясно да определите целта си, да знаете за какво се застъпвате и да се разграничите от другите. Наличието на набор от специфични за марката неща е наложително за всяка компания. Ако не знаете за какво се застъпвате, как очаквата и другите да го направят?

2. Използвайте социалните медии в своя полза

Изграждането на успешно присъствие в социалните медии е изкуство само по себе си и Кардашиян са го усъвършенствали, използвайки канали като Twitter и Instagram, в които осъществяват комуникацията с феновете си. Наличието на верни последователи в избраната от вас платформа е нещо, което не може да бъде надценено. Независимо дали искате да пуснете нов продукт, услуга или дори да направите проучване сред клиентите си, трябва да намерите най-добрия начин да привлечете аудиторията си в социалните медии.

3. Поемайте обмислени рискове и разнообразявайте

Твърде често собствениците на фирми засядат в рутината, следвайки едни и същи стратегии, предлагайки едни и същи продукти и пропускайки търсенето на нови начини, по които биха могли да въртят бизнеса си. Кортни Кардашиян е чудесен пример за член от семейството, който осъзнава важността на диверсификацията. Например, в допълнение към ролята си в Keeping Up with Kardashians, тя има нов сайт за здраве и начин на живот, Poosh, който действа и като онлайн магазин, да не говорим за поредицата от бутици и телевизионни предавания.

4. Умейте да се преоткривате

Битките с теглото и връзките на Клоуи Кардашиян се разиграваха пред огромна публика. През цялото това време тя трябваше да се преоткрие и да разчита на своята вътрешна устойчивост. Предприемачите трябва да правят същото. Способността да се вдигнете, да изтупата прахта, да оставите егото настрана и да разберете какво във вашия бизнес работи и какво не, е нещото, от което всеки собственик на бизнес се нуждае.

5. Намерете ниша

В сравнение с този на със сестрите му, пътят на Роб Кардашиян към предприемачеството е осеян с препятствия. Въпреки че се бори публично с проблеми в отношенията и здравословни такива, сега той живее живота си до голяма степен извън светлината на прожекторите и е постигнал успех чрез своята компания за чорапи „Артър Джордж".

Фокусирането върху ниша често е по-изгодно, отколкото да се опитвате да бъдете масов. Разбирането на вашите клиенти, от прочетеното до мястото, където пазаруват, е чудесен начин да увеличите продажбите си и да се съсредоточите върху целевия си пазар.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: