5 предприемачески стратегии, които можем да научим от Кардашиян
- Маркетинг
- Източник: https://www.entrepreneur.com/
- Автор:
Семейството краси ефира от 2007 г., генерирайки стотици милиони долари чрез реклама, модни линии, продукти за красота и други. Въпреки че се изправят пред много препятствия по пътя си към успеха, изглежда, нищо не е в състояние да ги спре.
Но какво ги прави толкова успешни? Ето пет стратегии, вдъхновени от харизматичните жени с тази фамилия, които можете да внедрите във вашия бизнес и живот.
1. Дефинирайте ясно вашата марка
„Mompreneur“ Крис Дженър несъмнено е ръководителят на първоначалния успех на семейство Кардашиян. Една от причините тя да е толкова ефективен мениджър е, че е в състояние ясно да дефинира за какво се отнася всяка от марките на децата й - техните прилики и разлики. Когато стартирате собствен бизнес, трябва да можете ясно да определите целта си, да знаете за какво се застъпвате и да се разграничите от другите. Наличието на набор от специфични за марката неща е наложително за всяка компания. Ако не знаете за какво се застъпвате, как очаквата и другите да го направят?
2. Използвайте социалните медии в своя полза
Изграждането на успешно присъствие в социалните медии е изкуство само по себе си и Кардашиян са го усъвършенствали, използвайки канали като Twitter и Instagram, в които осъществяват комуникацията с феновете си. Наличието на верни последователи в избраната от вас платформа е нещо, което не може да бъде надценено. Независимо дали искате да пуснете нов продукт, услуга или дори да направите проучване сред клиентите си, трябва да намерите най-добрия начин да привлечете аудиторията си в социалните медии.
3. Поемайте обмислени рискове и разнообразявайте
Твърде често собствениците на фирми засядат в рутината, следвайки едни и същи стратегии, предлагайки едни и същи продукти и пропускайки търсенето на нови начини, по които биха могли да въртят бизнеса си. Кортни Кардашиян е чудесен пример за член от семейството, който осъзнава важността на диверсификацията. Например, в допълнение към ролята си в Keeping Up with Kardashians, тя има нов сайт за здраве и начин на живот, Poosh, който действа и като онлайн магазин, да не говорим за поредицата от бутици и телевизионни предавания.
4. Умейте да се преоткривате
Битките с теглото и връзките на Клоуи Кардашиян се разиграваха пред огромна публика. През цялото това време тя трябваше да се преоткрие и да разчита на своята вътрешна устойчивост. Предприемачите трябва да правят същото. Способността да се вдигнете, да изтупата прахта, да оставите егото настрана и да разберете какво във вашия бизнес работи и какво не, е нещото, от което всеки собственик на бизнес се нуждае.
5. Намерете ниша
В сравнение с този на със сестрите му, пътят на Роб Кардашиян към предприемачеството е осеян с препятствия. Въпреки че се бори публично с проблеми в отношенията и здравословни такива, сега той живее живота си до голяма степен извън светлината на прожекторите и е постигнал успех чрез своята компания за чорапи „Артър Джордж".
Фокусирането върху ниша често е по-изгодно, отколкото да се опитвате да бъдете масов. Разбирането на вашите клиенти, от прочетеното до мястото, където пазаруват, е чудесен начин да увеличите продажбите си и да се съсредоточите върху целевия си пазар.
Още по темата във
facebook