Тежестта на отзивите и няколко начина, по които да се сдобиете с препоръка

Тежестта на отзивите и няколко начина, по които да се сдобиете с препоръка Снимка: https://pixabay.com/

Има един вид маркетинг, който е по-добър от всеки друг: препоръката. В края на краищата всички сме прибягвали до това.

Молим приятел или колега да ни препоръча някого за услугата, от която се нуждаем, тъй като имаме доверие на този човек. Всъщност понякога дотолкова се доверяваме на неговото мнение, че дори не е нужно да търсим други възможности за избор при взимане на решение за наемане или покупка.

Изследванията потвърждават това. Nielsen съобщава, че хората са четири пъти по-склонни да наемат някой, който е дошъл с препоръка. Точната статистика е, че 43% от потребителите са по-склонни да закупят нов продукт, когато научат за него от приятелите си в социалните медии. Като се има предвид, че отзивите имат огромна тежест, ето няколко начина, по които да се сдобиете с повече такива, така че да можете да разширите мрежата си от клиенти.

1. Приоритизирайте обслужването на клиентите

Най-просто казано: Вашите клиенти и потребители ще имат добри отзиви за вас, ако постоянно поддържате качеството на работа. Представянето на вашата фирма ще е основният критерий, по който клиентите ви ще ви оценяват, когато бъдат помолени за препоръки. Що се отнася до това как да се сдобиете с добри отзиви, приоритизирайте това, което предлагате, за да бъдете най-добрите в бранша, но не пропускайте да заложите и на първокласното обслужване на клиентите, защото то е от първостепенно значение и никога не трябва да бъде неглижираноно. Шон Хенри, основателят и главен изпълнителен директор на Efficient Home Services, разширява бизнеса си от 5000 долара на повече от 63 милиона долара за шест години, наблюдавайке, че предоставянето на възможно най-доброто обслужване е от решаващо значение за бързото увеличаване на приходите и клиентите.

„Трябва да работите усърдно всеки ден и никога да не спирате да се стремите да предоставяте на клиентите си възможно най-доброто изживяване“, споделя Хенри. Влагайте старание в отношението си към всеки от вашите клиенти и винаги се стремете да направите повече от очакваното.

2. Създайте програма за отзиви

Освен това можете да стимулирате получаването на препоръки от текущата си клиентска база, така че да се сдобиете с такива по-бързо. Например: Може би някой от клиентите ви би се радвал да ви препоръча на някого от неговите приятели или колеги, но просто не е бил помолен за препоръка. Рефералната програма ги насърчава да препоръчат вашите продукти и услуги от ваше име, като биват допълнително стимулирани, ако имат възможността да получат нещо, правейки това.

Можете да предложите какъвто и да е стимул, като например безплатен месечен абонамент за вашата услуга или отстъпка от 15%. Уверете се, че имате начин за проследяването на тези препоръки, за да можете да благодарите на клиентите, които са ви препоръчали, и да се уверите, че те ще получат наградата за това. Това може да стане, като просто попитате нов клиент какво е чул за вас и поддържате електронна таблица за проследяване на това колко референции сте получили и от кого. Хората искат да се чувстват оценени, така че можете също да ги стимулирате допълнително, като изпратите ръкописно благодарствено писмо или дори просто бърз имейл с благодарности всеки път, когато някой от вашите клиенти ви препоръча.

3. Просто попитайте

Ако не можете да изградите подробна програма за препоръки, можете просто да попитате вашите потребители! Когато се свържете по телефона с клиентите, с които се разбирате добре, кажете: „Ние винаги търсим още клиенти и вашите препоръки ще бъдат високо оценени.“ Това е свързано с качественото обслужване на клиентите. Ако някой наистина е харесал вашите услуги, в човешката му природа е заложено да иска да ви помогне.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: