
Amazon създаде гривна, измерваща мазнините и емоциите ни
- Компании ИКТ услуги
- Източник: nbc
- Автор:

Amazon влезе на пазара на преносимите аксесоари с голям бум. Компанията представи гривна за проследяване на здравето, наречена Halo, заедно с абонаментна услуга и приложение за смартфони.
В момента водещи продукти на фитнес гривни са Apple Watch и устройствата на Fitbit, които чакат одобрение за придобиване на права върху тях от Alphabet на Google.
Продуктът Halo на Amazon използва концепцията на тези по-стари устройства, но добавя нови функции, които никога не са били виждани в масово преносимо устройство. Именно функция, която проследява емоционалното състояние на потребителя, като слуша тона на гласа му, и друга, която осигурява триизмерно изображение на тялото на собственика с приблизително изчислен процент телесни мазнини.
Това е сериозно оттегляне на Amazon от хардуерния бизнес, който преди това се беше фокусирал върху създаването на устройства за дома, като например смарт високоговорителите Echo и поточните видео устройства на Fire TV. Amazon се похвали с някои свои разработк на преносими аксесоари миналата есен, като безжични слушалки и комплект очила с вграден достъп до асистента Alexa. Но Halo е първият им реален удар в бързо разрастващия се пазар на преносими аксесоари.
Миналата година Gartner изчисли, че този пазарен сегмент ще достигне стойност от 50 милиарда долара през 2020 г.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Американските учени загубиха 3 милиарда долара заради Тръмп

Правото на отказ от онлайн покупка е право на размисъл

СЗО предложи намаляване на годишния й бюджет с повече от 20 %

Нападателят, ранил пет души в Амстердам, се оказа с фалшиви документи от Донецка област

Голяма американска търговска верига опроверга митническата политика на Тръмп

САЩ настояват и партньорите им да прилагат политика на дискриминация

Изгубен ръкопис за крал Артур е прочетен за първи път от 700 години

Противници на Tesla обещаха да организират най-мащабния ден на протести по целия свят
