Apple и Microsoft остават най-ценните марки в света и през 2023 г.
- Компании
- Текст:
Така стойността на марката Apple се оценява на 502,7 милиарда долара, а на Microsoft - на 316,7 милиарда.
Amazon и Google все още са на трето и четвърто място с $276,9 милиарда и $260,26 милиарда. Пето и шесто място, както и преди година, продължават да заемат Samsung и Toyota.
Седмото място вече е заето от Mercedes-Benz, разменяйки позициите си с Coca-Cola, която сега е осма. Деветата позиция е заета от Nike, а десетата от BMW.
„Airbnb беше най-развиващата се марка тази година с ръст от 21,8%. Освен това скочи с осем места в таблицата (от 54-то на 46-то), въпреки че влезе в класацията едва през миналата година“, се казва още в съобщението. В същото време Interbrand отбелязва, че общата стойност на 100-те най-ценни корпоративни марки в света се е увеличила с 5,7% на годишна база.
Interbrand е основана през 1974 г. и е специализирана в консултиране на марки. Стойността на фирмените марки се оценява от Interbrand по собствена методология.
Още по темата във
facebook