
Какви ще бъдат банките и болниците на бъдещето
- Важно от "Икономика"
- Източник: Deloitte
- Автор:

Експерти от консултантската компания Deloitte прогнозират, че болниците на бъдещето ще станат по-компактни и специализирани.
Все повече и повече хора ще се лекуват у дома, а само тежко болни пациенти ще бъдат хоспитализирани.
Това ще стане поради развитието на телемедицината, изкуствения интелект и мобилните болници.
В резултат площта на болниците ще бъде намалена, но те ще станат по-функционални благодарение на „умните“ отделения, които ще могат бързо да бъдат преобразувани в зависимост от нуждите на конкретен пациент.
Съвременните технологии ще променят сериозно банките. Според експерти от американската консултантска компания Forrester те ще станат „невидими", но в същото време ролята им за клиентите ще се увеличи.
С помощта на прогнозни анализи банките ще започнат да предлагат своите услуги именно тогава, когато потребителите се нуждаят от това.
Цялата комуникация ще се осъществява по интернет, а физическите офиси ще се затворят. В същото време банките най-накрая ще престанат да бъдат само финансови институции: те ще изграждат бизнес екосистеми около себе си от персонализирани услуги и продукти.
За да бъде успешен такъв модел, банките трябва да съберат много точни и достоверни потребителски данни.
Ключът към това е културата на доверие, подкрепена от морални, социални и екологични ценности.
Все повече и повече хора ще се лекуват у дома, а само тежко болни пациенти ще бъдат хоспитализирани.
Това ще стане поради развитието на телемедицината, изкуствения интелект и мобилните болници.
В резултат площта на болниците ще бъде намалена, но те ще станат по-функционални благодарение на „умните“ отделения, които ще могат бързо да бъдат преобразувани в зависимост от нуждите на конкретен пациент.
Съвременните технологии ще променят сериозно банките. Според експерти от американската консултантска компания Forrester те ще станат „невидими", но в същото време ролята им за клиентите ще се увеличи.
С помощта на прогнозни анализи банките ще започнат да предлагат своите услуги именно тогава, когато потребителите се нуждаят от това.
Цялата комуникация ще се осъществява по интернет, а физическите офиси ще се затворят. В същото време банките най-накрая ще престанат да бъдат само финансови институции: те ще изграждат бизнес екосистеми около себе си от персонализирани услуги и продукти.
За да бъде успешен такъв модел, банките трябва да съберат много точни и достоверни потребителски данни.
Ключът към това е културата на доверие, подкрепена от морални, социални и екологични ценности.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Собственици на Tesla в САЩ съдят компанията за измама

Китайските платформи за търговия на требно вдигат цените за американците

Китайските ученици ще учат с помощта на ИИ от първия до последния клас

Учени откриха първата в историята планета с убедителни доказателства за извънземен живот

Експерт: болестта на Паркинсон се "подмладява" поради влошаване на екологията

Започнаха да хранят гладуващи пчели с микроводорасли вместо цветен прашец

Как Мъск се готви да спасява света

Защо Калифорния ще атакува в съда митата на Тръмп

Възходът на златото
Най-четено от Важно от "Икономика"
КЕШ клуб
300
3 000
30 000