Платете си, за да ви пуснем хладилника: LG създава абонамент за битова техника
- Важно от "Корпоративно"
- Текст:
Производителят на електроника планира да промени своя бизнес модел, за да увеличи приходите си до 100 трилиона вона (около 78,9 милиарда долара) до 2030 г.
Разработването на базиран на абонамент бизнес модел е част от стратегията на LG да се превърне в „компания за решения за интелигентен живот“ с непрекъснато взаимодействие с клиентите си. Компанията очаква, че в крайна сметка услугите, предоставяни на клиентите, ще бъдат комбинирани със стотици милиони устройства на LG.
„LG ще прави иновации с бизнес модел на услуги, базиран на платформа, който непрекъснато генерира приходи, като например чрез съдържание и услуги, абонаменти и други решения, за разлика от бизнес модел, базиран на хардуер, който генерира незабавни продажби и приходи от покупки“, се казва в изявление на компанията.
Производителят обмисля използването на домакински уреди за популяризиране на абонаментни услуги. Целта на компанията е да доразвие устройствата ThinQ UP, така че да могат да получават нови функции чрез софтуерни актуализации дори след закупуване. Този подход трябва да помогне на компанията да изгради платформа „Дом като услуга“, която съчетава хиперперсонализиране и абонаменти за услуги за интелигентен дом.
Линията устройства ThinQ UP включва умни съдомиялни машини, хладилници и фурни, които могат да се управляват от смартфон чрез специално приложение. Така че не е трудно да си представим, че LG предлага на клиентите допълнителни софтуерни функции, като възможността за използване на бот с ИИ срещу допълнителна такса.
В допълнение към това, LG планира да увеличи приходите чрез показване на реклами в LG Channels, безплатната платформа за видео стрийминг на компанията за телевизори.
„Броят на потребителите на LG Channels се е увеличил от 20 милиона в 25 страни през миналата година до 48 милиона в 29 страни през тази година“, се казва в изявление на производителя.
Още по темата във
facebook