Какво трябва да знаят туристическите маркетолози, за да се ориентират по пътя напред
- Маркетинг
- Източник: https://www.thinkwithgoogle.com/
- Автор:
След като ви разказахме за това как пандемията промени сферата на туризма, редно е да ви дадем няколко съвета, които според Google биха били в полза за маркетолозите в сферата на туризма.
По отношение на
пътуванията, търсенията, свързани с „виртуални обиколки“, са се увеличили в
световен мащаб с над 500% през годината, което предполага, че хората може би ще
предпочитат алтернативи на персоналните обиколки, докато оново не се почувстват
в безопасност. Например Гръцкият туристически съвет предлага „виртуални
обиколки“ на своята страна, а Airbnb са отворили платформа за преживявания, така
че хората да могат да съпреживеят градовете, които биха посетили.
Какви стъпки могат да бъдат предприети
В този момент е изключително важно да се подчините на очакванията на потребителите и да си ги поставите като приоритет.
Вземете мерки от по-рано. Автоматизирайте вашия маркетинг, за да се отговори на търсенето в реално време.
Проследете водещите индикатори. Започнете да проследявате ключовите индикатори извън пътуването, като например търсене на ресторанти, фитнес зали и кина. Интегрирайте тази информация в собствените си данни, за да се подготвите по-добре при увеличаване на търсенето.
Ускорете дигиталната трансформация. Поставете данните в центъра на вашите операции, за да направите бизнеса си по-гъвкав и адаптивен.
Сега повече от всякога е важно да бъдете информирани, пъргави и адаптивни към промяна на потребителските нужди. Въпреки че не можем да кажем със сигурност кога пътуванията ще се възобновят, 31% от потребителите в Обединеното кралство казват, че приоритет за тях ще бъде закупуването на почивка или пътуване пред всяко друго голямо решение за инвестиция в по-голяма покупка. Знаем, че хората ще покажат кога са готови да направят тези покупки, и това да останете фокусирани ще бъде от решаващо значение за успешното възстановяване на вашия бизнес.
Още по темата във
facebook