YouTube внедрява неизключваема 30-секундна реклама на телевизорите

YouTube внедрява неизключваема 30-секундна реклама на телевизорите Снимка: Erik Mclean/unsplash.com

YouTube заимства важна и не особено популярна функция от традиционните телевизионни канали

На събитието YouTube Brandcast ръководството на компанията обяви, че най-популярното съдържание ще бъде придружено на смарт телевизори с 30-секундни неизключваеми реклами – същите, които се показват по конвенционалните телевизионни канали от десетилетия.

Това обаче не е единственият "подарък" за потребителите. Събитието обяви и началото на тестването на нова функция Pause Experiences - рекламите ще се показват, ако потребителят натисне пауза, докато възпроизвежда видеоклипа.

Освен това представители на ръководството на YouTube се похвалиха с постиженията на услугата: броят на потребителите на YouTube и YouTube TV, гледащи съдържание на смарт телевизори през декември 2022 г., надхвърли 150 милиона души - само в Съединените щати.

Услугата запазва лидерската си позиция в страната сред най-популярните канали за получаване на съдържание от телевизионни екрани (статистиката се отнася както за стрийминг платформи, така и за традиционни телевизионни мрежи). През април това беше единствената платформа, която отбеляза месечен ръст на аудиторията.

Повече потребители използват смарт телевизори, за да гледат YouTube, което показва промяна в предпочитанията на аудиторията. В същото време потребителите, особено младите, не искат да правят разлика между каналите за получаване на съдържание - на една и съща платформа те искат да виждат популярни влогъри, спортни събития и блокбъстъри, а сега всичко това може да се намери в YouTube.

Новата 30-секундна реклама без възможност за изключване ще се появи в селекцията на YouTube Select на първите 5% най-гледани и най-„ангажиращи“ видеоклипове.  

Рекламите по време на пауза ще бъдат налични и в експериментален режим. Видеоклиповете ще бъдат „силно визуални“ и може да съдържат QR кодове за взаимодействие със съответните марки.

Източник: Variety

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: