
Умен етикет за месо бе изобретен в Япония
- Авангардни
- Текст:

В Япония в масово производство беше пусната разработката на токийската компания To-Genkyo - етикети за пакетирано месо под формата на пясъчен часовник, които ясно демонстрират на потребителя степента на свежест на продукта
В долната част на ценовия етикет изображения на невидими песъчинки са нанесени с проявително мастило.
Когато месото остарее, те посиняват и сигнализират, че срокът му на годност е изтекъл, а баркодът, отпечатан в долната част на етикета, вече не се чете от скенера.
Съставът, с който са нарисувани песъчинките, реагира на наличието на амоняк а, както се знае, той се отделя при разграждането на протеини и аминокиселини.
Казано по-просто, месото изгнива - и етикетът с цената показва, че вече не става за храна.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Китай пуска дроновете в бизнеса с таксита

Еврото ускори спада си спрямо долара след публикувани данни за инфлацията в Германия

26,7 милиарда години: каква е възрастта на Вселената

Митата на Тръмп възродиха силен икономически съюз

Илон Мъск пак пазарува привърженици на Тръмп

Френският съд елиминира Марин льо Пен от следващата президентска надпревара

Шведски журналист арестуван в Турция

Цената на златото продължава да расте

Американските учени загубиха 3 милиарда долара заради Тръмп
КЕШ клуб
300
3 000
30 000