Организация предоставя образец на жалба против индексацията на цените на телекомите

Организация предоставя образец на жалба против индексацията на цените на телекомите Снимка: pixnio.com

Формулярът улеснява хората да сигнализират компетентните институции

Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предоставя в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите

Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.

Вижте формуляра тук: https://bit.ly/3WorKhX

Къде и как да подадете жалбата си?

 

Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв. Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%

Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина. 

Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции. 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: