Google: Активен ли е българинът

Google: Активен ли е българинът Снимка: pixabay.com

Доклад от 11 август 2020 г.

Продължаваме да проследяваме анализите за мобилността на хората на Google Inc. Ето какво сочат последните измервания от 11 август:

 



 

1. Към средата на август посещаемостта на търговски места и места за отдих и забавления е спаднала с 2% от началото на месеца.

 

2. Посещенията на пазари, хранителни стоки и аптеки са се увеличили с още 6% от началото на месеца или общо с 13% от месец юли.


 

3. Посетителите на паркове и открити общински и обществени места са намалели драстично с 35%.


 


 

4. Посещенията на възлови транспортни места са намалели с 9%.

 

5. Посещаемостта на работните пространства е спаднала драстично с 33% от началото на месеца.

 

6. Жилищните пространства са станали по-оживени и посещаемостта там е нараснала с 10% от началото на август.

 

От направения анализ може да се заключи, че в периода между 2 и 11 август най-значителна промяна в мобилността на хората е настъпила в парковете и на работните места. Това рязко понижение на посещаемостта на парковете може да е свързано с климатичните условия и намалелия брой туристи. Докато резкият спад на посещенията на работни места може да се дължи на по-голям брой хора, излезли в годишен отпуск, или увеличен процент на работещи от дистанция. 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: