
Имат ли право телекомите да вдигат цените внезапно и могат ли да се защитят клиентите
- Маркетинг
- Текст:

Краткият отговор на основателя на платформата "Ние, потребителите" Габриела Руменова е - да. Уточнението - веднъж годишно, със средногодишната инфлация.
Причината - наличието на неравноправната клауза, която позволява веднъж годишно телекомите да индексират цените на услугите.
За съжаление, в случая потребителите нямат полезен ход. Могат да помогнат само институциите, успоредно:
1. Комисията за защита на потребителите да изиска от дружествата да признаят клаузата за недействителна, или да заведе колективен иск в съда, който да направи това.
2. Комисията за защита на конкуренцията да провери за съгласуване на практиката между трите телекома.
Справедливото решение е при едностранно повишаване на цената потребителят да може на това основание да развали договора без неустойки и да отиде при друг доставчик, който не прилага тази практика и предлага по-изгодни условия.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Археолози откриха гробница на древноегипетски военачалник

Тръмп наложи първите си санкции срещу руски компании

Белият дом се унесе в мечти за Гренландия

Учени: възрастта на най-големия лунен кратер е 4,5 милиарда години

Агенцията на Мъск DOGE ще бъде ликвидирана през май

Русия поддържа в чужбина „сенчеста борса“ със специални валутни курсове

В маратонска реч сенатор демократ разгроми политиката на Тръмп

Китай пуска дроновете в бизнеса с таксита
